Weet iemand wat er met het netwerk van Debitel aan de hand is? Heb sinds gisteravond geen bereik meer.
Lowcall gaat via Telfort, die hebben geen eigen netwerk meer, het gaat dus nu via KPN.
Echter staat bij Lowcall ook soms gewoon “debitel” in het scherm.
Wanneer je tot voor enkele dagen gewoon hebt kunnen bellen, moet er iets veranderd zijn.
Je gebruikt nog hetzelfde toestel ? Kan toestel en/of simkaart defect zijn ?
Is het mogelijk, dat Debitel niet heeft kunnen incasseren, zodat men de simkaart geblokkeerd heeft ?
Wanneer een defect toestel uitgesloten kan worden, zodat het aan de simkaart moet liggen, zul je toch met de klantenservice moeten bellen.
Bedankt voor alle tips!
Er stond altijd KPN op het scherm. Aan m'n telefoon ligt het niet, dat weet ik zeker. Heb m'n simkaart ook al met een andere telefoon geprobeerd en daar werkte 'ie ook niet. Heb nu ff een nieuwe simkaart gekocht en ik kan weer bellen en nu ga ik dus de klantenservice inderdaad maar bellen!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?