Netwerkproblemen

• Babs

Weet iemand wat er met het netwerk van Debitel aan de hand is? Heb sinds gisteravond geen bereik meer.

• Marly

Debitel heeft geen eigen netwerk. Je kunt een abonnement van Debitel hebben op het netwerk van KPN, Vodafone of Telfort.

Wat is bij jou het geval ?

• Babs

Ik weet dat Debitel idd geen eigen netwerk heeft, maar ik wist niet hoe ik het anders moest noemen… Ik heb een soort van abonnement bij Lowcall, maar kan sinds za dus niks beginnen met m'n telefoon. Vrees dat ‘t aan m’n sim ligt, of weet iemand een andere reden waardoor het niet werkt?

• oneeye67

Wat stond er voorheen in je scherm van provider? zoals Marly al aangaf…

KPN, of …………..

• Marly

Lowcall gaat via Telfort, die hebben geen eigen netwerk meer, het gaat dus nu via KPN.

Echter staat bij Lowcall ook soms gewoon “debitel” in het scherm.

Wanneer je tot voor enkele dagen gewoon hebt kunnen bellen, moet er iets veranderd zijn.

Je gebruikt nog hetzelfde toestel ? Kan toestel en/of simkaart defect zijn ?

Is het mogelijk, dat Debitel niet heeft kunnen incasseren, zodat men de simkaart geblokkeerd heeft ?

Wanneer een defect toestel uitgesloten kan worden, zodat het aan de simkaart moet liggen, zul je toch met de klantenservice moeten bellen.

• Babs

Bedankt voor alle tips!

Er stond altijd KPN op het scherm. Aan m'n telefoon ligt het niet, dat weet ik zeker. Heb m'n simkaart ook al met een andere telefoon geprobeerd en daar werkte 'ie ook niet. Heb nu ff een nieuwe simkaart gekocht en ik kan weer bellen en nu ga ik dus de klantenservice inderdaad maar bellen!

• zackary

Wij hebben allebei Hi van KPN en sinds een paar dagen geen bereik in huis, terwijl dit altijd erg goed is geweest.

Iemand iets gehoord over storingen en dergelijke?