Agenda van N95 doet vreemd / werkt niet meer?!

• Panda mv Danielle

Agenda van N95 doet vreemd / werkt niet meer?!

Tot voor kort dagelijks gebruik gemaakt van de agenda op mijn n95.

Ik ging naar agenda in t menu en kon dan met de midelste navigatie toets (weet iet hoe je die noemen moet) een dag vooruit of achteruit.

Ik kom nu wel in de agenda, maar kan niet meer een dag voor of achteruit. Ik kan wel naar een datum als ik die datum handmatig intoets maar vul ik bijvoorbeeld een bijeenkomst in met tijd en alarm en wil dit opslaan, gaat ie geheel uit de agende en uit het menu.

Ik heb hier tot voorkort geen problemen mee gehad. En de toetsen werken ook gewoon, dus dat is het ook niet.

Herkent iemand dit en heeft iemand mss tips.

Vind het erg jammer, want maakte er goed gebruik van!

Diana

• Eddy1965

Dit zou je kunnen proberen:

*#7780# (*#rst0*)

- Soft reset van je toestel, deze wist geen contacten enz..

• Panda mv Danielle

En programma's die er opgezet zijn (o.a. tomtom) blijven die ook bestaan?

• Panda mv Danielle

*#7780# (*#rst0*)

Deze code typ ik in achter elkaar in met spatie en danhet hoortje (bellen), misschien vreemde vraag, maar wat daarmee betreft, weet ik niets…

• Eddy1965

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1241661///n95%2C8%2Cgb

Deze topic gaat over de N95, misschien kan je het hierin vinden. Zelf zou ik het niet durven zeggen.

p.s. Bij dat topic zit ook een zoekfunktie (anders moet je een hoop pagina's doorlezen :D)

succes!

• Panda mv Danielle

De soft reset werkt helaas niet…

Ik zal eens op je gestuurde link kijken…

Dankjewel…

• Marly

Je moet alleen *#7780# intypen en niet het gedeelte tussen haakjes.

• Menno

ik heb hetzelfde probleem! mijn n95 werk helemaal goed, alleen de agenda functie doet niks. ik heb d.m.v. de code, mijn fabrieksinstellingen terug gezet maar ook dit werkt niet.