Heel veel smsen, waar goedkoop?

• JeroenW

OK…. 34, leeftijd zegt dus niks. :D

• DE_GEKSTE

ik dag dat ik geen leven had

maar er zijn altijd mensen die echt geen leven hebben als je meer dan 1000 smsjes verstuurt

• oneeye67

Jeroen heel even gaf je me de hoop dat je ouder was :D

helaas delf ik t onderspit :D

Grtzzz….. ;)

• DE_GEKSTE

oneeye67 ff een vraagje als je met je n95 via wlan-wiz. op internet gaat is dat toch graties dan ga je toch gewoon via je thuis internet verbinding op het net??

het zelfde als je laptop?

• petra

Ik heb even gekeken. Maar op de site gaat het hoofdzakelijk om het bellen. Zit nog in twijfel..

Zijn de kosten dan lager dan via een abonnement? dat vraag ik me af als ik het zo bekijk.

En dan nog een vraag: kan de ontvanger van het bericht een reply sturen en dat ik die dan gewoon op mijn mobiel ontvang. Met andere woorden., de ontvanger merkt er niks van dat ik via internet verstuur?

Een andere optie is misschien een 2e abonnement erbij afsluiten voor mezelf, dan kan ik weer een bundel nemen. Maarja, dan zit je er gelijk aan vast voor een jaar (behalve bij Ben dan tegenwoordig).

• oneeye67

Als je thuis inderdaad het internet opgaat met je WLAN dan is dat inderdaad gratis dan ben je gewoon op je eigen netwerk….

Zo ook als er bijvoorbeeld op je kantoor een WLAN is en je weet het wachtwoord kan je ook daar gewoon gratis internetten.

Ten tijde dat ik mobiel surveillant was, kwam ik nog wel is op bedrijventerrein surveilleren, pikte me N 95 een WLAN op die niet beveiligd was, en kon via me auto gewoon t internet op en ff em mail cheken :)

Alles wat je kan internetten met je WLAN is gratis.

Mvg. Oneeye

• dick

Als je je hier vooraanmeld. Dan moet je bij je account je eigen mobiele nr. opgeven. Dan ziet de ontvanger als of de sms van jou mobiel afkomstig is.

En het is veel goed koper als normaal smsen.

Ik weet de kosten niet meer precies maar voor nog geen €12,- kun je onbeperkt bellen naar vaste nummers in een aantal landen en gratis smsen naar mob. in Nederland. succespetra schreef:

>

> Ik heb even gekeken. Maar op de site gaat het hoofdzakelijk

> om het bellen. Zit nog in twijfel..

> Zijn de kosten dan lager dan via een abonnement? dat vraag ik

> me af als ik het zo bekijk.

> En dan nog een vraag: kan de ontvanger van het bericht een

> reply sturen en dat ik die dan gewoon op mijn mobiel ontvang.

> Met andere woorden., de ontvanger merkt er niks van dat ik

> via internet verstuur?

>

> Een andere optie is misschien een 2e abonnement erbij

> afsluiten voor mezelf, dan kan ik weer een bundel nemen.

> Maarja, dan zit je er gelijk aan vast voor een jaar (behalve

> bij Ben dan tegenwoordig).

• Jessina

Hi Petra,

ik heb precies hetzelfde abonnement als jij en zit nu dus ook met het zlefde probleem.. elke maand kom k ver over de 1000 smsjes heen.. waardoor ik rekeningen heb die altijd tussen de 100 en de 150 euro zijn.. ik ben dus ook aan het zoeken naar een sim only abonnement ofzo voor erbij.. het liefst zoveel mogelijk smsjes voor zo weinig mogelijk geld, jammer dan van de 2 verschillende nummers, waars kun je daar veel mee besparen.. heb alleen nog niet echt een geschikt sim only abonnement gevonden..

ben jij inmiddels al wat verder?!

groetjs, Jessina

• T

Neem een kijkje op:

http://www.smsengratis.nl

en dan http://smsengratis.nl/goedkoop-smsen.php.

Daar kan je 15 smsjes versturen voor €1,30.

Groetjes