Heel veel smsen, waar goedkoop?

• petra

Ik sms echt heel veel en heb op dit moment een vodafone abonnement van 35 euro en daar bovenop een sms onbepert voor 10,- per maand.

Alleen dat onbeperkt is niet onbepertk, het zijn er 1000 per maand.

Nu kom ik daar steeds overheen. .. Tja ik weet het, sms nou eenmaal veel. De rest van het abonnement gaat ook op aan het sms.

Wat zijn voor mij opties om nog zo goedkoop mogelijk verder te smsen?

mijn abonnement verhogen, zou meteen 50 euro worden.. Een 2e sms blok erbij nemen kan niet.

Ik zit al te denken over abonnementje erbij.. Denk dat dat enige optie is, alleen probleem is dan wel dat ik er een nummer bij krijg.. Is ook niet echt handig.

Zijn er andere opties?

Zo niet, voor welke provider kan ik dan het bete gaan zodat ik zoveel mogelijk en goedkoop mogelijk kan smsen.

Want in die winkels kom ik hier niet echt verder mee..

• oneeye67

Ik heb zelf sms onbeperkt van Orange. Dacht dat ik veel sms te naar diverse dames :D

Kom rond de 400 smsjes p.m of het daadwerkelijk ophoudt bij de 1000 geen idee, je zou een telefoontje kunnen wagen naar de klantenservice van Orange en vragen of de sms onperkt ook inderdaad onbeperkt is…

Mvg, Oneeye

• JeroenW

Wauw, ik bne onder de indruk! !

• oneeye67

was ik ook, d8 dat ik veel sms ste :D

• JeroenW

Doe je ook, ik stuur er misschien 5 in de maand. Maar ja, ik ben wat ouder.

• oneeye67

wat is wat ouder? ikke 40 zijn :) jij???

• dick

Via voipbuster.com daar een account nemen als je dan achter de computer zit dan kan je onbeperkt smsen. Dat heb ik ook werkt prima.

• petra

Ja onder de indruk? haha.. Tja kan er ook niks aan doen.. Nouja dat wel natuurlijk.. Maar ik kom er echt zeker aan..

Maar dat voipbuster.com werkt dat betrouwbaar? En ziet de ontvanger dan dat je via internet stuurt? of is dat met reclame? En als ze het bericht beantwoorden dan? Gaat dat goed?

• dick

Het is zeker betrouwbaar.

Ik gebruik dit namelijk al meer dan een jaar.

Als je geld overmaak kan je na een aantal dagen vrij smsen en gratis bellen via de computer en het werkt goed.

Bellen alleen gratis naar vaste nummers in een aantal landen

Hoeveel je precies moet over maken weet ik zo snel niet moet je maar even kijken op de site. Als je besluit om het te doen wil je dan even laten weten of het beval.

• JeroenW

Voipbuster is zeker betrouwbaar. Gebruik het al meer dan een jaar om zeer goedkoop naar het buitenland te bellen. Wist niet dat je er ook mee kon sms'en.