Euhmmm Johan,
Ik zit hier niet om jou over te halen of zo. Als ik dat wil doen bel ik je als ik op mn werk ben (Telfort).
Ik wilde hier weten welke ervaringen mensen hebben met de N95 8gb niet om iedereen op deze forum er van te overtuigen dat de I-phone veel beter is. Nadat ik beide toestellen geprobeerd heb ben ik van mening dat ik meer heb aan de I-phone. Dus dat is mijn mening he…….
En je wilt hier duidelijk maken dat je verstand heb over toestellen maar euhh je klaagt over een 2 megapixel camera…..volgens mijn bronnen heeft het niet zo zeer te maken met de megapixels maar met het objectief. Hoe meer pixels, hoe groter de foto hoe slechter de kwaliteit, tenzij je groter wilt afdrukken dan A3.
Ik heb geen fotoalbum groter dan A3 formaat dus zoveel pixels heb ik niet nodig.
Over het feit dat er geen normale toetsen op zitten maak ik mij niet druk. Tegenwoordig hebben wij op bijna al onze spullen touchscreen en dit bevalt mij prima. Af en toe een doekje er over en weer schoon. Een toestel met toetsen wordt ook vies en moet je ook af en toe schoonmaken.
De handen en oren zijn de grootste bronnen van bacterien, ik neem aan dat je dat ook wist en je toestel schoon houdt?
Maar goed aangezien jde nokia je uistekend bevalt, wens ik je er heel veel plezier mee.
Simone