Nokia N95 8GB

• Oneeye67

en de gewoone N 95? is dat niks? geheugen kan ej uitbreiden en de camera is afsluitbaar.

heb m nu bijna een jaar en vind t een wereldtoestel en ja ik gooi me foon ook overal en nergens neer hihihihi……

maar desalnietemin, succes met de ipone

wie weet ik volgend jaar nemen hihihi

• **josty**

en vergeet die vette vingers niet op die iphone die je ahterlaat op dat oh zo mooie touchscreen

• Simone

Nee heb nu de tijd gehad om met de i-phone te spelen en hij is echt tegek. Internet is super snel en hij heeft gewoon een heel mooi en scherp beeld. En voor de vette vingers heb je tegenwoordig hele mooie hoesjes en anders een doekie, :):):)

De gewone n95 vindt ik niet zo heel mooi, die was al snel weggevallen. De 8gb vondt ik heel mooi totdat ik hem in mn hand had. Toen vondt ik hem niet zo spectaculair meer…..en de hoesjes er om heen maken hem alleen maar lelijker.

Nee wacht op mn i-phone en ga daar lekker mee stunten.

Groetjes Simoon

• johanvv

Prima toch, ieder zijn ding; Je hebt hem in de winkel kennelijk in je hand gehad, waarschijnlijk op een Wifi verbinding, de internetverbindingssnelheid is nl afhankelijk van je netwerk, N95 en Iphone doen volgens mijn gegevens vanuit het apparaat niet voor elkaar onder. Thuis op Wifi gaat mijn toestel ook als een malle. Wat ik juist jammer vind aan de I-phone zijn o.a. de volgende specs: 2 megapixel camera, geen normale Bluetooth maar alleen voor headset, niet voor versturen e.d. en geen normale toetsen. Grafisch is ie op zich wel ok, doorbladeren bij foto's e.d. maar voor de rest is het een veel te duur toestel voor de mogelijkheden die hij heeft. Veel beperkter dan de N95, N82 of de komende N96. Ik ben geen Nokia fan ofzo, ik varieer, mijn vorige toestellen waren HTC P3300 en N6300, die liggen nu als reserve in de kast.

De N95 8GB bevalt mij uitstekend. Zat te twijfelen tussen deze en de HTC Tytn2. Ben niet ontevreden met deze keus. Mocht je me willen overhalen een Iphone te kopen dan zie ik graag je echte argumenten tegemoet. Functionaliteit bedoel ik, niet mode technisch.

• Simone

Euhmmm Johan,

Ik zit hier niet om jou over te halen of zo. Als ik dat wil doen bel ik je als ik op mn werk ben (Telfort).

Ik wilde hier weten welke ervaringen mensen hebben met de N95 8gb niet om iedereen op deze forum er van te overtuigen dat de I-phone veel beter is. Nadat ik beide toestellen geprobeerd heb ben ik van mening dat ik meer heb aan de I-phone. Dus dat is mijn mening he…….

En je wilt hier duidelijk maken dat je verstand heb over toestellen maar euhh je klaagt over een 2 megapixel camera…..volgens mijn bronnen heeft het niet zo zeer te maken met de megapixels maar met het objectief. Hoe meer pixels, hoe groter de foto hoe slechter de kwaliteit, tenzij je groter wilt afdrukken dan A3.

Ik heb geen fotoalbum groter dan A3 formaat dus zoveel pixels heb ik niet nodig.

Over het feit dat er geen normale toetsen op zitten maak ik mij niet druk. Tegenwoordig hebben wij op bijna al onze spullen touchscreen en dit bevalt mij prima. Af en toe een doekje er over en weer schoon. Een toestel met toetsen wordt ook vies en moet je ook af en toe schoonmaken.

De handen en oren zijn de grootste bronnen van bacterien, ik neem aan dat je dat ook wist en je toestel schoon houdt?

Maar goed aangezien jde nokia je uistekend bevalt, wens ik je er heel veel plezier mee.

Simone

• DE_GEKSTE

nou ik heb me n95 wat een ding is dat zeg ff wennnen na de n70

het nadeel is alleen dat me verlinging pas in gaat over een paar manden en dat heeft niemand mij verteld anders had ik nog ff gewacht en me foon voor niets gehad