Nokia N95 8GB

• simone

Hoi hoi,

Ik wil graag een nieuw toestel. Heb nog steeds een LG Chocolate en daar wil ik graag vanaf. Nu lijkt de Nokia N95 8GB mij een mooi en goed toestel. Heeft iemand hier ervaring mee of een ander toestel dat men kan aanraden. Ben mn LG echt zat en wil geen zaken meer doen met LG dus dat is geen optie.

Hoor het heel graag.

Groetjes Simoon

• **josty**

zeker doen

maarja de n95 8gb ligt ook in een iets hogere prijsklasse dan zo'n chocolate :D

ik heb de gewone versie van n95 omdat de 8gb er niet veel meer aparts bij heeft en bevalt mij uitstekend!

• Oneeye67

Helemaal met Josty eens :D, heb de tegenhanger gehad van die choclate van samsung, was blij dat ik m weg had gedaan pfffffft……

En zoasl Josty al zegt de N 95 gewoon vind ik toch iets beter dan de 8GB, alleen al vanwege dat je de camera af kan sluiten bij de 8GB kan dat niet dus de lens is sneller vuil en kan sneller beschadigen

succes met je keuze

Grtzz, Oneeye

• DE_GEKSTE

zo ik heb hem ook maar besteld de n95

• **josty**

gewone of 8gb?

• DE_GEKSTE

gewoone

om dat ik teveel anders bij moet betalen

en je kan er toch het zelfde de mee

• Simone

Hoi hoi,

Allemaal bedankt voor jullie tips. Ben inmiddels naar de winkel geweest en heb het toestel ff geprobeerd.

Is inderdaad een lekker toestel. Goed menu, en lag lekker in de hand. Wilde heel graag de 8GB hebben maar vindt het design niet zo mooi. Beetje plastic.

Heb dus toch maar een I-phone besteld. Vondt deze toch mooier en betere opties. En de camera kan je afschermen…

Maar euhhhh thanx voor alle reacties.

Groetjes Simoon

• johanvv

Hoi Simone, wat zouden betere opties zijn van de i-phone ten opzichte van de N95 8GB. Ben benieuwd wat je ons te melden hebt, heb namelijk allebei de specs naast elkaar gelegd maar kan geen voordeel bedenken (Behalve design) waarom je een i-phone zou aanschaffen.

Groeten,

JohanVV

• Oneeye67

Helemaal met je eens Johan….

de ipone is idd mooi qua design, maar functioneel??? met dat touchscherm…. lijkt me zwaar k*t met sms en……

maar ieder ze meug natuurlijk ;)

• Simone

Mijn man heeft de I-phone al 2 maanden in zijn bezit en heb hier dus al mee kunnen spelen.

De I-phone is net een pc-menu en dat vindt ik heerlijk werken. Ook de fucties zijn goed. Hele mooie foto's hebben we er al mee gemaakt en het geluid he…is geweldig en dat vondt ik van de N95 8gb niet.

De 8gb vindt ik voor deze prijs een beetje plastic overkomen en met de i-phone heb je echt een toestel in je handen. Baalde er ook van dat de camer zo open en blood is. Is voor mij niet handig aangezien ik mijn toestel overal neer leg en in mn tas gooi. De lens zal het dus niet lang volhuden.

Vandaar dus de I-phone. Dan betaal ik liever iets meer maar ben dan zeker wel te vreden. Heb nog steeds mn twijfels over de Nokia en met de I-phone nooit geen twijfel gehad. En aangezien ik toch wel een jaar met een toestel doe wil ik wel iets waar ik zeker te vreden over ben.

Groetjes Simone