cameratelefoon

• sari

ik heb keuze uit de N82, G800 en de K850i, (of eventueel de KU990)

ik heb er één nodig waarmee ik snel mooie foto's kan maken, ook in het donker en bij beweging. verder moet er goede mp3 op zitten en hij moet een beetje makkelijk behandelbaar zijn (gebruiksvriendelijk). kan iemand mij vertellen welke daaraan het meest voldoet? Of welke in ieder geval de beste is van de hierboven genoemde gsm's..

• Jipke frl

Wat een eisen worden er soms aan een telefoon gesteld hier, is toch om te bellen?

Mijne zit ook camera op, bijna nooit gebruikt, kan ook mp3 afspelen en radio bijna nog nooit gebruikty, het enige waar ik blij mee ben is de navigatie die er op zit en dat ik kan bellen………………

• manuel

sorry, maar kunnen we het bij reacties houden die er toe doen?

dit is totaal geen antwoord op de vraag

• sari

inderdaad, nu weet ik nog niet wat de beste keus is.

• Oneeye67

Je zou natuurlijk zelf wat research kunnen doen………

een telecom winkel binnen stappen en ff vragen of je de toestelen in je hand mag houden om te kijken of ze lekker in de hand liggen

of revieuws lezen via google

Kijk op deze pagina is, en zoek je foons op kan je ook de revieuws lezen van mensen die zo een toestel hebben…..

http://www.newmobile.nl/eur/nl/

Grtzzz, Oneeye

p.s

een beetje humor moet je er wel inzien, jipke heeft wel gelijk….we evrlangen steeds meer dat ons mobieltje kan, terwijl t toch echt iets is om mee te bellen….zoals mijn vrouw zegt :D

• Lemco

Nokia N82 is de beste 5MP camera tot nu toe, de xenon flitser haald minstens 6m en en de camera kwaliteit is vergelijkbaar met de N95. De K850i komt als 2e omdat de foto's nogal flets overkomen (typies SE) en de flitser haalt ook geen 6 meter. De G800 is de enige met opitsche zoom en de flitser is bagger. Verder zijn Symbian toestellen handelbaaren gebruiksvriendelijk. Voor formaat en toetsern moet je zelf testen door een dummy of prototype.

Lemco

• Oneeye67

ik vraag altijd een werkend toestel als ik echt interesse heb, is toch anders dan n dummy…..en meestal zijn ze wel bereid om je een werkend toestel ff te laten zien

• JeroenW

Ik wil er eentje die espresso kan zetten!

• Oneeye67

en ik een die voor me kan werken, zodat ik thuis kan blijven zitten :D

• JeroenW

Nee, daarvoor is m'n werk te leuk.