achterhalen wie er gebeld heeft ?

• lin

Hallo allemaal,

er bestaat toch een site waar je een mobiel nummer in kunt toetsen en zo kan zien wie je gebeld heeft ?

Ik ben gisteren 3x gebeld door een mij onbekend nummer, er is niets ingesproken, en kreeg net een sms met het verzoek terug te bellen want het beltegoed is op, maar uiteraard zonder naam er bij.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, heb geen zin om dat nummer terug te bellen en weet ik veel wat voor ellende op mijn hals te halen.

Alvast bedankt,

groetjes Linda

• Oneeye67

Geen idee wat voor site je bedoeld, maar als die persoon je dringend wil spreken zal die wel trachten om je te bereiken hoor, als je t niet vertrouwd gewoon niet bellen…..Als t belangrijk is bellen ze vanzelf terug….

grttzzz, Oneeye

• azalaia

Als je die persoon niet vertrouwt, laat dan door een man opnemen.

Maar laat je niet bang maken door een onbekende, zolang jij niet weet wie het is blijf je er maar aan denken wanneer hij/zij weer terug zal bellen….

azalaia

• Jipke frl

http://www.zoekopnummer.nl/

Hopelijk heb je hier iets aan?

• Oneeye67

Op streng opnemen met “brandweer” :) wil ook wel s helpen hahaha…… tenminste bij mij hangen ze direct op :p

• Wiggy

Met een andere telefoon /nummer terug bellen en nIet je naam noemen en laat die andere kant zich maar berkend maken.

Als het dan een vervelend persoon is dan is de link naar jou er niet.

Nummer kan je of in je telefoon laten blokkeren of mss via provider…????

suc6

• lin

bedankt voor jullie reacties :-)

Sinds ik het berichtje heb geplaatst ben ik niet meer gebeld, maar ik sla de tips op voor het geval ik ze nog eens nodig mocht hebben !

Linda

• Oneeye67

Misschien leest de persoon hier ook mee?

iemand uit je vriendenkring die je een hak wilt zetten???

• azalaia

En mocht die persoon jou weer eens opbellen…. gewoon opnemen en zorg dat je meteen dit gesprek kan opnemen. Daar moet een mogelijheid voor zijn.

azalaia

• kazie

hahah ik was het

X(