nokia service point alkmaar

• rieks

Ben in het bezit van nokia navigator.

Standaard benelux.

Wil er graag europa op,ben niet zo goed thuis in de computer wel geprobeerd maar het lukte ons echt niet.

Ten einde raad naar nokia service point probleem uitgelegd.En dit was het antwoord meneer heeft U dat toestel bij ons gekocht hier,nee, dan gaan wij U niet helpen.

Wie weet wat ik hier mee moet.

rieks

• Jim

De software op de 6110 is van Route 66, je kan even kijken www.66.com

Dat het service punt je niet wil helpen is opzichwel logisch, ze verlenen service bij problemen, niet bij het niet snappen van je toestel.

• rieks

He Jim ga je lekker

Ik snap het toestel prima,, bellen navigeren uitstekend.Het eerste contact dat ik had met nokia service point, was telefonisch waarin ze zeiden mij niet te mogen helpen van Nokia

Ben naar Alkmaar gegaan en toen was het, HIER niet gekocht, kunnen we je niet helpen.

Inmiddels Nokia gemaild, en die zegt dat het onzin is, natuurlijk dienen ze te helpen.

groeten rieks

• A.Los Vastauto's

Kunt u mij bellen ivm mijn nieuw bestelde telefoon

A. Los

06 513 78 699

• Arie Spaansen

Beste Meneer Mevouw

Ik ben enorm gehecht aan mijn nokia 6310

Maar er ook vaak ongelukkig mee

Daarom heb ik inmiddels acht stuks die niet meer werken willen

Zou u ze voor mij kunnen repareren

Of weet U aub een adres voor mij

Beste groeten Arie Spaansen

• **josty**

Tegen wie hebben jullie het??

• riny

ik heb een nokia 5230 , alle keren als ik wil navigeren gaat het de eerste 3 minuten goed en dan komt er een vraag of ik naar de ovi winkel wil, ik toets dan nee en vervolgens stopt de navigatie er mee

zie ik iets over het hoofd ????????????

of moet je om te navigeren verbonden zijn met internet, ik hoop het niet

• riny

hoe lang duurt het normaal voor dat jullie antwoorden of kunnen antwoorden????????????????

• Erik

Dat is afhankelijk van wie jouw bericht leest, de kennis van die persoon van dat onderwerp, hoeveel zin die persoon heeft op jouw bericht te reageren enz. Wij zij geen helpdesk of servicedesk, die door jou een beetje rondgecommandeerd kan worden. Ik ben bang (en hoop) dat er nu niemand meer op jouw bericht reageert…

• Willem

Ik heb hetzelfde probleem. Ik hoop dat iemand kan helpen?