Wat vinden jullie van de n95 8gb?

• **josty**

Ik vind hem er wel mooi uitzien maar bepaalde feiten zitten mij toch een beetje dwars

zo heeft hij geen uitbreidbaar geheugen (8gb is genoeg zou je zeggen…maar ik vind het soms ook wel eens handig om mijn kaartje eruit te halen,bij softwareproblemen ofzo)

het ‘snelmenu’ vind ik ook lelijker dan die van de n95 gewone editie -het menu waar je inkomt met die sneltoets op je n95-

wat vinden jullie…?is het de verandering van n95 naar n95 8gb waard…?

• Oneeye67

Nee niet doen, heb voor een kennis van mij het een en ander op de 8GB moeten zetten en vond t bepaald niet prettig, wat je zelf beaamt je kan niet ff je geheugenkaart eruit halen en aan je laptop hangen zoals ik dat doe…..

en de camera is niet afgeschermd….

Wel met je eens dat ie mooi is van de buitenkant, maar als ik weer zou mogen kiezen tussen een nieuwe N 95 of de N 95 8GB, kies ik voor de eerste…

Grtzz, Oneeye

• Lemco

Ja das mooielijk bij de N95 8GB heb je wel een zwaarere batterij, maar daar in tegen zijn de toetsen weer wat inelkaar gedrukt. Mei is het om het even. Als je een toestel wil wat na intensief spelen toch nog wat meer adem heeft zou ik de N95 8GB nemen, want je mst immers weinig. Ja het externe geheugen gebruik enzo. Meer niet. De N96 zal wel weer sneller leeg raken want dezelfde 950 mAh batterij van de N95 kom ook in de N96 en die heeft nog meer verbruik!

Lemco

• Oneeye67

ach de batterij duur is me om t even, heb een 12v lader in de auto en in me tas zit de reislader dus stroom altijd hihihihi…..

we w88 t af met de N 96

• Lemco

wat denk je wat dat ding gaat kosten? even duur als de N95, tussen de € 699,= en de € 750,-?

Lemco

• Oneeye67

pffffttttt……..laat dat ff nie aan me vrouw horen wil je hihihihi…..

ach tegen de tijd dat ik me kontrakt kan verlengen zal die wel gratis zijn of tegen een lichte betaling, vorig jaar 250 bij moeten leggen voor de N 95, was ze ook niet blij mee :)

• zackary

de 8gb heeft ook een goedkope plasticachtige uitstraling.

als ik de keuze had, werd het de N95 eerste versie.

• Marly

Persoonlijk vind ik zwart mooier, dan zilver, maar alleen om deze reden, plus het iets grotere scherm en de betere batterij, zou ik ook niet een paar honderd euro meer betalen.

Uitbreidbaar geheugen is idd handiger, bovendien vind ik het belachelijk, dat men een telefoon, die ook als cameratelefoon verkocht wordt en voorzien is van een 5 mp camera, geen lensbescherming meegeeft.

• Lemco

Dat moet je tegen de ontwerpers van Nokia zeggen, Ik vind het ook belachelijk dat de N95 8GB geen lens cover meer heeft net wat de N96 ook zal krijgen. Nokia Moet overgins ook meer xenon flitsers gaan gebruiken, en geen LED.

Lemco