N95 ligt in ziekenboeg

• **josty**

Heb vandaag me n95 weggebracht naar NSP

Zat er 1e paasdag mee te klooien en plotsklaps deed me beeld raar

Maar hier hield ie gelukkig na een paar seconden alweer mee op…want toen zag ik helemaal niks meer

Maar geen punt,kunnen ze mee ff kijken naar me IHF speakertjes (want die kraakten) en mijn kaartslothoudertje,want die was volgens mij afgebroken

Het is toch altijd wat met mij en mobieltjes…:D

• Oneeye67

hihihihi, mijn speakertje was opgeblazen in de eerste maand dat ik m had hihihihi…..tja me vrouw aan de andere kant he :p

Hopelijk heb je hem weer snel terug,

Grtzzz, Oneeye

• Lemco

Oh je bentniet de enige hoor mijn N95 had ook opgeblazen speakertjes en liep zo nu en dan eens vast. Maar wat wil je ook er zit zo veel op er kan van alles stuk gaan. Maar verder een goed toestel hoor. Ik ben benieuwd hoe de Nokia N96 het gaa presteren. Want Orange gaat toch weg, en ik weet niet hoe het dekkingsgeied van T-Mobile rond Leeuwarden e.o. is, dus a ik maar naar KPN.

Lemco

• **josty**

oja ik heb verders ook niks te klagen hoor

vooral videocamera is geweldig…!wat een vloeiend beeld

• Oneeye67

Jah wereld toestel hihihi…..ben inderdaad benieuwd naar de N 96…..

moet toch nog 1 jaar wachten eer k me kontrakt weer kan vernieuwen, ben benieuwd wat t word Orange of T-mobile…. ben bang voor t laatste :(

Dus word een nw.provider zoeken tegen die tijd…

• **josty**

ik hou het lekker bij simyo,lekker onderling (bij wederzijds simyo gebruik) bellen voor 7 cent per minuut en 2 cent per sms en dekking van kpn

• Oneeye67

Hehehe, pffffff

Heb nu onbeperkt sms en per maand, anders zou het toch n dure grap worden…

donder er zo tussen 300 a 400 sms jes p.m uit :)

• **josty**

niks te doen zeker?:D

ik mag blij zijn als ik voor 15 euri p maand bel/sms

• Oneeye67

eeeuuh zat werk te doen…..

……maar heb een hoop vriendinnen :p

Pfff heb n abbo van € 55,00 p.m en moet me echt inhouden om er nie overheen te gaan :)

• **josty**

Display vervangen,sd card slot vervangen,2x IHF speakertjes vervangen en HF speakertje vervangen

dus me n95 is weer zo goed al nieuwt! :D