grotere letters Nokia E65

• pietje puk

Ik hen een Nokia E65, wie kan mij vertellen hoe ik de letters groter kan maken ze zijn bijna niet te lezen en dat vind ik een nadeel aan deze telefoon.

Alvast bedankt voor de reacties.

• migros

Wat dacht je van een leesbril?

• azalaia

Is de lettergrootte instelbaar,ik had de N73 en de lettertjes zijn me toch echt ff iets te klein,bij de 6230i kon het nl wel,hoop ook bij dit symbian toestel.

——————————————————————————–

Geplaatst op donderdag 03 januari 2008 12:24

Acties:

quote:

rooie60 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:06:

Is de lettergrootte instelbaar,ik had de N73 en de lettertjes zijn me toch echt ff iets te klein,bij de 6230i kon het nl wel,hoop ook bij dit symbian toestel.

De 6230i was geen Symbian, maar een Series 40 (S40) toestel. De E65 is een Series 60 (S60).

De lettergrootte in de Series 60 applicaties is NIET instelbaar (op het zoomen in de webbrowser na).

CyberSnooP wijzigde dit bericht 03-01-2008 23:35 (1%)

Reden: Sorry, ik vertelde iets om verwarring over “ook dit symbian toestel” weg te nemen. Dat mag niet natuurlijk.

|_____vakje______|

Geplaatst op donderdag 03 januari 2008 12:35

Acties:

Door: Red

Blue | MenAgainstDiseaseBekijk myReact van RedBekijk de gallery van RedBezoek homepage van RedBerichten: 3464

Reg. datum: 07 februari 2002

Voor het vergroten van de letters (van de gehele interface) zijn overigens wel programma'tjes beschikbaar die dat voor je doen… helaas zijn veel van deze programma's payware.

• azalaia

Deze discussie ging over de Nokia E65 en ik ben bang dat de grootte van de letters niet instelbaar zijn….wat ik hieruit kan opmaken.

azalaia

• piliko

Weet iemand of er sowieso een Nokia bestaat waarbij de grootte van de letters instelbaar is?

Ik heb nu de N73 en dat is niet te doen (voor mij dan) zonder bril, dus erg lastig om bij ieder smsje je bril uit je tas te moeten halen om het te kunnen lezen. (en zo oud ben ik nog niet, dus een ouwebakken seniorentelefoon is geen optie wat mij betreft).

• zackary

instellingen—–algemeen—–persoonlijk—–weergave—–lettergrootte