Hallo allemaal.
Ik heb een vraag kwa T-Mobile en Vodafone:
Ik heb sinds begin dit jaar een Flex 20-abonnement lopen bij T-Mobile en ik heb iedere keer al het mankement gehad dat ik niet de beloofde 20 euro beltegoed krijg (zie ze op hun website wel beloven) maar krijg iedere keer tussen de 16 en 20 euro. Heb van de week al navraag gedaan via hun website maar heb ik geen reactie op gekregen. Daarna gebeld met een medewerker van de klantenservice en die zij dat het wel klopt dat je minder beltegoed krijgt dan de beloofde 20 euro, aangezien er nog btw over afgestaan moet worden. Okee dat snap ik wel, iedereen betaald btw. Maar 20 euro beloven is toch gewoon 20 euro krijgen? Daarnaat werdt te gast beetje pissig omdat ik het nog niet echt snapte (ja ben gewoon een leek op dat gebied, zeg het eerlijk), en werdt ook gezecht dat ze dat expres doen omdat men er achter is gekomen dat het genoemde abonnement ook veel voor zakelijk wordt gebruikt. Wat heb ik daaraan…? Ik ben maar een gewone consument. Wie hebben er nog meer ervaring met dit mankemen dat je minder tegoed uiteinderlijk letterlijk krijgt als waarvoor je betaald bij T-Mobile en hoe werdt er op gereageerd bin T-Mobile toen je dat bij hun navroeg? En is dit ook zo bij Vodafone (dat je uiteinderlijk letterlijk minder krijgt als het beloofde bedrag bij een abonnement) of krijg je het daar wel? voel mij op het moment beetje een dief van mijn eigen portemonee.
2: Hoe actueel/snel is My Vodafone? Ik bedoel kwa het ‘verwerken’ van je bel en sms-gedrag. Bij T-Mobile duurt het eerst 24 uur voordat het ‘zichtbaar’ is 'verwerkt
En je dus zegmaar de nieuwe actuele status van je belbundel of dergelijke kunt zien. Noem ik dus niet echt actueel als je het over ‘internet’ hebt
Hoe snel is My Vodafone daarmee kwa het verwerken op internet? Duurt dat ook eerst 24 uur, voordat je dat op internet ‘zichtbaar’ kunt zien, of als je naar de info-lij beldt, je de JUISTE ACTUELE status hoort. Of is het nog de zelfde dag verwerkt, en kun je nog de zelfde dag de juiste actuele status horen/zien?
Alvast bedankt.