voordelig abonnement

• Desiree

Ik heb een vraagje.

Ik bel nu met Vodafone prepaid.

Gister was ik in gesprek met een vriendin en ik vertelde dat ik 50ct per sms betaal..

Volgens haar is het voor mij veel handiger om een abonnement te nemen met een laag bedrag.

Ik sms zo`n 40 smsjes per week ( gelukkig kan ik er 4 gratis doen per dag via de pc) En bellen met mn mobiel doe ik niet zo heel veel ivm de kosten.

M`n toestel bevalt me nog prima….dus ik hoef geen andere.

Weet iemand of er een abonnement is van zo`n 10 euro permaand waarmee ik kan bellen en vooral smsen???

Of misschien een link waar ik wat info kan vinden…..

• Oneeye67

Kijk even bij de verschillende providers op hun site's

staan de abbonement's vormen en alle prijzen overzichtelijk kan ej ze uitprinten en vergelijken…….

Grtzz, Oneeye

• Pieterjan

Kijk eens op http://www.prepaid-mobiele-telefoon.nl of www.vergelijksimonly.nl, daar vind je vast wel meer informatie!Desiree schreef:

>

> Ik heb een vraagje.

> Ik bel nu met Vodafone prepaid.

> Gister was ik in gesprek met een vriendin en ik vertelde dat

> ik 50ct per sms betaal..

> Volgens haar is het voor mij veel handiger om een abonnement

> te nemen met een laag bedrag.

> Ik sms zo`n 40 smsjes per week ( gelukkig kan ik er 4 gratis

> doen per dag via de pc) En bellen met mn mobiel doe ik niet

> zo heel veel ivm de kosten.

> M`n toestel bevalt me nog prima….dus ik hoef geen andere.

> Weet iemand of er een abonnement is van zo`n 10 euro permaand

> waarmee ik kan bellen en vooral smsen???

> Of misschien een link waar ik wat info kan vinden…..

• Henk

kijkeen op www.lowcall.nl voordelig bellen 14 cent en sms 7 cent.

• Jackaars

Op dit moment heeft Debitel erg voordelige SIM Only's. De eerste SIM Only met 15 euro beltegoed begint bij 3.95 euro per maand. Daarmee heb je 15 euro beltegoed. Aangezien je aangeeft dat je veel SMS't is het verstandig om een Debitel KPN SIM Only 25 euro te nemen. Deze kost je 8.95 euro per maand. Hier kan je denk ik aardig mee uit de voeten met jou belgedrag. Nadeel van Debitel is dat ze buiten de bundel best duur zijn, maar het voordel binnen de bundel is echter groot en ik denk niet dat je er ver buiten zal vallen met jou belgedrag. Zo heb je dus een abonnement van nog geen 10 euro. Als je toch aan het zoeken bent –> www.gsmdealer.nl heeft een aanbieding met dit abonnement plus een GSM (geen geweldige maar toch)

Jackaars

• zackary

http://www.vodafone.nl/shop/package/subscriptiondetail.jsp?catId=cat16170013&confSkuId=sku19950021&_requestid=826238

• Desiree

Dankjewel voor je reaktie!

Waar ik altijd een beetje voor vrees met die scties is dat het nu dus heel goedkoop is….Maar wat als de actie is afgelopen?

En gaan mn minuuten en smsjes ook mee naar de volgende maand??

Groetjes Desiree

• JeroenW

Moet je even goed op de debitel site kijken. Ik persoonlijk zou debitel afraden, klantenservice is echt diep triest. Heeft vodafone geen leuke sim-only's?

• sanne

lees net je bericht over dat je 50ct per sms betaald bij vodafone!!!!????

heb zelf ook vodafone prepaid en betaal maar 9 cent per sms. ik zou eens even op de site van vodafone ( http://www.vodafone.nl/prive/prepaid/basisprepaid )kijken hoe je dat kunt instellen.

je kunt anders nog een sms blox instellen. kost je €10,- voor 1000 smsjes.

hoop dat je hier wat aan hebt.

greetzz sanne

• Desiree

Hallo Sanne.

ik ben wat rond gaan kijken en stuitte op Z11 dat is dan met simkaart. Dus ook een ander 06 nummer….Bedoelde je dat?

Ik wil namelijk wel erg graag mijn huidige nummer bewaren…