weer probleem nokia N82

• dion

Nu wil ik vandaag mijn 2e camera aanzetten en die opent ook gewoon, maar als ik wil afdrukken doet hij dus niets. Terwijl als ik met mijn gewone camera van de N82 wil afdrukken doet hij het wel.

Ik heb niets aan mijn telefoon gedaan wat ervoor zou kunnen zorgen dat hij niet werkt, tevens heb ik vorige week nog gewoon met de 2e camera (dan kan je zeg maar jezelf zien) foto's gemaakt. wat mij wel opviel is dat je een afbeelding van mijn geheugenkaart ziet en daar staat bij 9999, maar er is nog meer dan genoeg ruimte op mijn geheugenkaart dus die is niet vol oid.

Wie weet waar het aan ligt.

En voor de N82 gebruikers, springt bij jullie ook zo snel de lak eraf. Ik doe normaal jaren met ene telefoon zonder ook maar een krasje, maar bij deze shcieten ze erbij in als je erna kijkt..(heb nu dus al een schermfolie erop, maar aan de achterzijde zijn ook al her en der stukjes lak eraf, en ik laat ze niet vallen, en ook niet ergens tegenaaliggen oid.. nee ik ben echt heel zuinig met mijn tel

• Oneeye67

zit je niet echt mee he met die foon?

Ben zelf nou niet echt bepaald zuinig op mn N 95,maar tot nu toe 1 klein krasje door vallen, voor de rest zit de lak er aan.

Wat je 2de camera betreft geen idee wat het kan zijn, als ik jou was ging ik naar een nokia steunpunt en vragen of dat alleemaal normaal is, mss dat ze overwegen om je een nw.toestel te geven, aangezien het je an een tijd tegen zit daarmee

Grtzzz, Oneeye

• dion

Hoi,

Tnxs, nou de dichtsbijzijnde winkel zijn ze niet zo vriendelijk hoor, mijn zoon di e had van mijn telefoon per ongeluk een bestandje gewist en dat kon er alleen tegen een behoorlijke betaling erop gezet worden..

Voor de rest een super telefoon hoor, maakt hele mooie foto's (met de gewone camera;-))

Tnxs voor je reactie.

• Oneeye67

Ja ik weet t zijn mooie fotos ja

Maar als het goed is heb je toch garantie?

Grtzzz, Oneeye

• dion

Ja daar heb je gelijk in, tjee wat stom van mij zeg.. tnxss

• Oneeye67

niet stom, kom op zeg…………we vergeten wel is iets, heb ik ook last van

;)

• dion

pfff gelukkig

• passat

ik heb ook een n82

die van mij deed helemaal niks meer geen foto meer maken en ik kon ook niet meer in het menu komen

ik heb die van mij weer opgestuurt naar kpn ik krijg wel weer een nieuwe n82

• wim

druk maar eens op de navigatie toets als je met de tweede camera een foto wil maken. en wat zie je dan dan? hij maakt de foto :)