verbinding

• Ramona

hey bedankt gaat beter nu,alleen krijg ik nu steeds de melding ,Kan geen verbinding met een netwerk maken! als ik verbinding probeer te maken Groetjes Ramona

• ramona

inmiddels opnieuw geinstaleerd ,dan krijg ik 1x verbinding ,als ik dan opnieuw verbinding wil maken krijg ik steeds de melding Kan geen berbinding maken met een netwerk ,wat staat er nu nog verkeerd Alvast bedankt groetjes R

• ramona

Kan geen verbinding met een netwerk maken! als ik verbinding probeer te maken, waat jij dat misschien?alvast bedankt

• Ramona

Hallo man ,ja is mij nu gelukt het werkt!!! een DIKKE kus voor jou van mij,je bent een engeltje,en de snelheid is bij mij redelijk snel! Kanjer ben je xxx

• KoKo

Hele goede opmerking!

Ikzelf werk in de mobiele telefoon-sector en weet precies hoe dat zit.

Wanneer je met je laptop via je telefoon, en dus via je Onbeperkt Mobiel Internetten abonnement, gaat internetten, zal je al gauw een limiet bereiken dat de provider niet echt blij maakt. Je hebt overal een limiet en nergens is onbeperkt ook echt onbeperkt!

Het is dus wel mogelijk om te doen wat jij wil, maar je kan echt niet eens één uur zo gaan internetten :)

• Oneeye67

Ik heb Orange, en had Orange world, en geloof me heb 4 uur achter elkaar zitten internetten zonder extra kosten…..

Nadeel is je gebruikt je GSM als modem en ben je niet bereikbaar, heb nu ander werk, waar ik dus standaard altijd me laptop bij me heb en heb gekozen voor een apart internet abbo via HDSPA/UMTS en dit gaat bijna net zo snel als em internet thuis :)

Maar is dus wel degelijk mogelijk,zonder bijkomende kosten…..en dat me provider niet blij is tja ze bieden zelf die diensten aan :)