hey bedankt gaat beter nu,alleen krijg ik nu steeds de melding ,Kan geen verbinding met een netwerk maken! als ik verbinding probeer te maken Groetjes Ramona
Hele goede opmerking!
Ikzelf werk in de mobiele telefoon-sector en weet precies hoe dat zit.
Wanneer je met je laptop via je telefoon, en dus via je Onbeperkt Mobiel Internetten abonnement, gaat internetten, zal je al gauw een limiet bereiken dat de provider niet echt blij maakt. Je hebt overal een limiet en nergens is onbeperkt ook echt onbeperkt!
Het is dus wel mogelijk om te doen wat jij wil, maar je kan echt niet eens één uur zo gaan internetten
Ik heb Orange, en had Orange world, en geloof me heb 4 uur achter elkaar zitten internetten zonder extra kosten…..
Nadeel is je gebruikt je GSM als modem en ben je niet bereikbaar, heb nu ander werk, waar ik dus standaard altijd me laptop bij me heb en heb gekozen voor een apart internet abbo via HDSPA/UMTS en dit gaat bijna net zo snel als em internet thuis
Maar is dus wel degelijk mogelijk,zonder bijkomende kosten…..en dat me provider niet blij is tja ze bieden zelf die diensten aan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?