verbinding

• Ramona

Hallo ik hen een nokia n73 met internet onberperkt ,nu ga ik binnenkort weer naar de camping ,en neem mijn laptop mee,daarop zit geen Bluetooth zover ik weet,nu wil ik via mijn mobiele telefoon mijn laptop verbinding laten maken met het internet zodat ik kan surfen of kan msn,en op mijn laptop is dit mogelijk?zo ja wat moet ik dan doen Alvast bedankt Groetjes

• Oneeye67

Ja dat kan, gewoon de software installeren die je bij je telefoon hebt gekregen aansluiten op USB kabel en dan verbinding maken met internet via de Nokia sotfware, dan internet je via je mobiel op je laptop……

Heb ik ook gedaan met me Orange World, verwacht alleen geen supersnelheid maar het werkt wel

succes

Oneeye

• Ramona

lukt niet,ik heb windows vista,is er nog een andere mogelijkheid?

• Oneeye67

Hoezo lukt niet? je kan toch de meegeleverde software installeren?

• Oneeye67

de PC suite van nokia installeren, die bedoel ik….

• Ramona

nee word niet ondersteunt door VISTA ,die melding krijg ik als ik de cd rom gebruik,en bovendien bem=n ik de cd kwijt!!!!!! groetjes Ramona

• Ramona

maar via andere manier met bluetooth of zo moet toch ook mogelijk zijn????

• Oneeye67

de software kan je als t goed is van de nokia site donwloaden, bluetooth is alleen de verbinding met je pc, je moet t internet op en dat gaat via die software

Oneeye

• zackary

gaan ze dan niet zeiken ivm die fair use policy?

het lijkt me dat je dan vet over je dataverbruik gaat, alhoewel het “onbeperkt” is.

• Oneeye67

Ik heb orange en was onbeperkt, alleen de snelheid was traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.

Heb nu een ethernetkaart en een abbo van T-mobile (weliswaar erg kostbaar p.m) en internet nu door heel t land op me werk supersnel via HDSPA :)