GSM toestellen gevraagd voor goed doel

• De GoedeDoelenWinkel

De GoedeDoelenWinkel zamelt spullen in voor tienermoeders en bijstandsgezinnen in Nederland, en voor weeshuizen in Oost-Europa en Afrika.

Om de onkosten (magazijn en transport) te betalen zoeken we oude GSM toestellen, omdat we daar als goede doelen organisatie nog wat geld voor kunnen krijgen.

We kunnen ophalen omgeving Mierlo en Aalsmeer, voor partijen ook grotere afstanden.

U mag Uw GSM ook opsturen naar:

Postbus 56

5730 AB Mierlo

Wilt U de verzendkosten vergoed hebben, sluit dan Uw naam en rekeningnummer bij, dan maken we het snel over. We vergoeden de werkelijk gemaakte verzendkosten volgens TNT tarief, en maximaal Euro 1,76 per toestel. Dus als U 5 toestellen stuurt per pakketpost (6,20 Euro), dan krijgt U 6,20 Euro. Stuurt U 1 toestel per pakketpost (6,20) Euro dan krijgt U 1,76 Euro (dan kunt U het beter per briefpost sturen, dat kost maximaal 1.76 Euro).

Tevens zoeken we :

20 gaskookplaten voor een weeshuis in Polen.

Partijen kinderkleding, dekens, lakens, handdoeken etc. voor weeshuizen in Oost-Europa en Afrika.

Allerlei partij-goederen die inzetbaar kunnen zijn voor onze doelgroep.

============================================================================

De GoedeDoelenWinkel zamelt spullen in voor arme gezinnen en weeskinderen in Nederland en buitenland.

We brengen de spullen zelf op de plaats van bestemming en delen het daar gratis uit, dus Uw gift komt beslist goed terecht!

We zitten in Mierlo en in Aalsmeer. Kunnen in die omgeving ophalen, evenals nabij de A2 tussen Amsterdam en Eindhoven.

De term ‘winkel’ gebruiken we omdat we spullen die niet inzetbaar zijn voor onze doelgroep verkopen om de onkosten (voor magazijn en transport) te kunnen betalen. Het gaat bijvoorbeeld om GSMs, oude boeken, antiek, etc.

goed doel goede doelen charity partij restpartij kleding handdoek gaskookplaat laken deken dekbed mobiel GSM Nokia Samsung KPN

• petra lienos

goedenavond goede doelen organisatie, ik lees net dit bericht via google en de datum is van 17 maart 2008, het is inmiddels een jaar later, Nu is mijn vraag zijn er nog steeds gsm's nodig, waarschijnlijk wel. Wij hebben er drie liggen die oud zijn.

Als jullie ze kunnen gebruiken stuur ik ze graag naar u op. Zijn er ook nog andere spullen nodig? dan kan ik altijd nog even kijken of ik u kan helpen.

Laat u het me weten?

Met vriendelijke groet van Petra Lienos.

• azalaia

Over een paar maanden heb ik een goede 4-pits gaskomfoor en een goed werkende tafelmodel koelkast te geef, als dat kan worden opgehaald in Amsterdam op mijn seintje, kan dit verder worden getransporteerd.

Laat me maar iets weten.

Ik heb geen auto, ik kan het niet komen brengen.

Groet,

djembe

• de_gekste

wat dan wel weer vreemd is is dat het voor arme is a;ls je wijnig geld heb kan je beeter ook geen mobiltje hebben denk ik zo maar kost best veel

• Erik

Je moet eens wat aan je algemene ontwikkeling doen. Over je taalgebruik hebben we het al vaker gehad en wat er verder in je de wereld gebeurt, heb je ook weinig weet van.

In arme landen is communicatie erg belangrijk. Vaak zelfs van levensbelang. Vroeger had iedereen die dat kon betalen een radiozendontvanger of stond er ergens centraal zo'n apparaat. Net zoals je bij ons heel vroeger naar het postkantoor kon om te bellen, als je zelf geen telefoon had.

GSM-netwerken zijn relatief goedkoop te bouwen en als je goedkoop aan mobieltjes kunt komen, wordt het voor meer mensen bereikbaar eenvoudig (medische) hulp in te roepen.

Het is daar echt niet zo dat opeens iedereen, net als bij ons, met een GSM aan zijn/haar hoofd loopt. Ze zullen het wel uit hun hoofd laten zo'n belangrijk netwerk onnodig te belasten.