Wie kan mij wat meer vertellen over de volgende telefoons...

• Dr. Z

Hallo allemaal,

Ik mag over een week mijn abbo verlengen, heb een paar leuke telefoons gezien namelijk,

- Nokia N95 8GB

- HTC Touch Cruise

- Nokia N81

Nokia n95 8gb:

Veel revieuws op internet gelezen, allemaal redelijk/zeer positief, alleen moet ik als ik mijn huidige abbo wil behouden fiks bij betalen, is dit het waard?

HTC Touch Cruise:

Over deze telefoon lees ik super veel goed revieuws en op sites als kieskeurig/prijsvergelijk.nl komt deze er ook heel goed uit (zelfde specs als de N95 8gb behalve de camera), bovendien is de bij betaling voor deze gsm een stuk voordeliger als bij de n95.Enige waar ik bang voor ben is dat touch screen niet “snel werkt” als je bijvoorbeeld snel een smsje wil sturen of snel iemand wil bellen dan denk ik dat een toetsen bord toch handiger is (iemand ervaring met dit toestel toevallig)

Nokia N81:

Deze telefoon had ik in eerste instantie op het oog, maar volgens bijna alle revieuws die ik lees blijkt het toch een tegenvaller te zijn. Grote voordeel is dat deze telefoon mij niks zou kosten en dat hij toch redelijk veel handige tools er op heeft zitten.

De volgende punten vind ik belangrijk:

Camera moet redelijke kwaliteit zijn.

Muziek! (ik gebruik mijn huidige telefoon als mp3 speler)

Internet (heb een internet abbo dat ik redelijk vaak gebruik)

Gebruiks gemak

Nah dit was het… ik hoop dat iemand mij verder op weg helpt!

Alvast bedankt

• Oneeye67

Over de N 81 en de HTC kan k je niks vertellen geen ervaring mee, zelf heb ik de N 95 en een jaar geleden 250 euri bij moeten leggen….is elke cent waard geweest.

Met de N 95 kan je goed internetten en met em orange abbo ook tv op kijken, verders magnefieke foto's en een MP3 speler heb je ook niet meer nodig.

heb in der loop der jaren aardig wat gsm's versleten (eigenlijk niet hihi) maar was er na een maand of 4 a 5 op uitgekeken en ging ik weer een ander aboo afsluiten of me vrouw lief aankijken als zei aan verleging toe is……

Maar ben zeer dik tevreden over de N 95, tot grote opluchting van me vrouw hahaha…..

De 8Gb is bijna t zelfde, lees me revieuw op de vraag onder jou vraag, mss dat je dan voor de N 95 kiest ipv de 8GB en mss dat je hem ook gratis kan krijgen.

In ieder geval sucecs met je keuze

Grtzz, Oneeye

• JeroenW

Dr. Z schreef:

>

> De volgende punten vind ik belangrijk:

> Camera moet redelijke kwaliteit zijn.

Daar wint de n95 denk ik.

> Muziek! (ik gebruik mijn huidige telefoon als mp3 speler)

Dat kunnen ze allemaal wel, zeker als je er een fatsoenlijke headset in prikt.

> Internet (heb een internet abbo dat ik redelijk vaak gebruik)

Kwestie van wennen. Persoonlijk vind ik mobiel internet sowiso ruk maar als je dat dan toch wilt dan is een touchscreen met een pennetje wel prettig.

> Gebruiks gemak

Meer een kwestie van wennen denk ik, vermoed dat de n81 hier het minste scoort.

>

>

> Nah dit was het… ik hoop dat iemand mij verder op weg helpt!

>

> Alvast bedankt