Ben opzoek naar een nw GSM. Zit te denken aan n95 vanwege de GPS, heeft iemand ervaring hiermee? Bevalt het? Hoe zit het met de kaarten? Kosten voor kaarten? Zijn europa kaarten gratis te krijgen?
Alvast bedankt.
Wat ik over ingebouwde gps hoor is het knudde, duurd heel lang voor die gps werkt en nee je zult legaal een navigatie moeten kopen, illegaal doen we hier niet aan.
Of je moet iemand lief aankijken of die zijn route 66 met je wil delen, kan volgens mij 3 x op een andere telefoon gebruikt worden mits de installatie zolang uitmekaar ligt.
Nou bij mij werkt die erg k*t ook open duurt een eeuwigheid voor die een fix heeft met de sattelieten, en jah voor de kaarten moet je betalen.
Heb TT op me N 95 zitten met me oude gps muis en het werkt veel sneller en nauwkeuriger.
De N 95 heb ik genomen om al de andere redenen maar echt niet om de GPS
Grtzz Oneeye
Ik heb route 66, als ik naar kennissen in Leeuwarden ga wil deze me door de stad brengen, alleen daar waar je dan langs moet kan niet meer en dit kent deze Miep niet, ga je buiten om bij MCL langs brengt ze je zo ter plekke…………… En dit rijd ook nog veel sneller terwijl je wel snelle route hebt ingevoerd.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?