LG shine

• Jackie

Beste prikkers,

Een vraagje over de LG Shine KE970. Hoeveel ontvangen sms berichten kunnen er in de telefoon worden opgeslagen? En heeft de telefoon net als bij veel Nokia en Samsung modellen een mogelijkheid om sms te verplaatsen naar door jezelf gemaakte mappen?

Ik heb al even gezocht op het forum maar kon het antwoord op mijn vraag nog niet vinden ook elders op internet vond ik helaas nog geen antwoord.

Wie weet dit?

Alvast bedankt!

Greetzzz Jackie

• ZELFUNLOCKEN.nl

RTFM

• Oneeye67

hahaha :)

• Jackie

Zo wat zijn we aardig zeg! Je voelt je echt welkom hier TFM heb ik echt wel gelezen. Daarin staat dat er tot 20 sms in je inbox passen en dat als de telefoon aangeeft dat je SIM geheugen vol is je moet gaan wissen of verplaatsen naar je telefoon.

Nergens staat of er op het telefoon geheugen meer dan 20 kunnen…

Dus mijn vraag is nog niet beantwoord.

Als er een Shine gebruiker is die welzo aardig is om antwoord te geven dan hoor ik het graag!

• Oneeye67

Ik ken het toestel verder niet, maar ken je probleem heb het met me motorola KRAZR gehad.

Als het goed is kan je ergens in je instellingen van je sms de instelling wijzigen van dat de smsjes op je foon worden opgeslagen ipv op je sim kaart, dat is je probleem namelijk. je sim kaart kan maar een bepaald aantal berichten hebben.

Wilde me moto al wegdoen tot een collega dezelfde had en hij had over 180 smsjes op ze foon, ff knutselen en je instellingen opzoeken en wijzigen, hopelijk je vraag nu beter beantwoord?????

Grtzzz Oneeye

• Jim

Op het toestel kunnen zo'n 300 sms'jes, op je simkaart maar 20. Het geheugen moet dan zo ingesteld worden dat je sms'jes op je toestel binnen komen, ipv je simkaart. Ik weet helaas niet uit mijn hoofd waar dat moet, gewoon ff zoeken dus :P