bluetooth

• Paul

wie heeft er ervaring met de nokia BH-100 bluetooth headset ?

Ik heb voor de rest nog geen ervaring met bluetooth.

• oneeye67

wat wil je precies weten dan?

• Paul

nou, of het goed werkt, zonder storing, en of tie niet wat groot is aan je oor.

• Oneeye67

ah op die fiets…….

dacht dat je info wilde over bl.tooth zelf of zo….

Sorry, heb het nooit zo op die oortjes gehad lijk net n marsmannetje hihihi….

Bij mij gaat het via me autoradio zit bl.tooth in, goed en zuiver verstaanbaar, soms zelfs de vraag gehad of ik thuis zat ipv in de auto

• dion

Heb een oortje voor mijn Nokia, maar ze gaan bij mij pijn doen, en nooit zitten ze goed, dus deze gaat weg, en ik koop zo'n ding voor in mijn auto..Ben ff de naam kwijt. Ontvangst is btw super

• Oneeye67

Parrot?

• rick

Over bluetooth gesproken: als ik de myne aanzet van m'n 6233 en zet hem op apparaten zoeken vind ie soms een naam van een ander toestel. Wat is verder de bedoeling van? Gegevensoverdracht?

• Oneeye67

De naam van een ander toestel kan bv van een gsm in de buurt zijn waarvan de bluetooth aanstaat. Doe maar is een test op een NS station waar veel NS medewerkers staan en laat m dan op bl.tooth zoeken……Kijk dan wat voor lijst je krijgt hahahaha…..

Ze hebben allemaal een gsm en een pda van hun werkgever en de bl.tooth staat aan om gegevens van een centrale database te ontvangen…

Gegevensoverdracht wil zeggen dat je naar je colelga of familielid die bl.tooth aan heeft staan gegevens/data over kan zetten zonder kosten. Zoals foto's muziek, beltonen of pers.gegevens als visite kaartje

Grtzzz Oneeye

• Paul

dus eigenlijk moet je niemand anders met blue tooth om je heen hebben, anders gaat het mis ?

• Oneeye67

nee hooor, je moet altijd desbetreffende persoon selecteren, en de ontvanger moet het ook nog s accepteren………..