hoe duur internationaal datagebruik kan zijn

• JeroenW

http://www.theregister.co.uk/2008/03/04/international_roaming/

• Jim

Beetje vreemd van Vodafone dat ze zo laat pas actie ondernemen, zou verwachten dat je na paar honderd euro al geblokkeerd zou moeten worden. Zo gaat dat volgens mij in NL iig wel.

• Oneeye67

Ik heb een abbo bij t-mobile voor data only voor dagelijks internetten in NL onbeperkt online voor vast bedrag p.m.

Had de kaart megenomen op kerstvakantie naar bosnie, was daar 10 minuten online om belangrijke mail binnen te halen en beantwoorden…

moest bijna 35 euro extra bijbetalen, dus voortaan me ethernetkaart thuislaten, voor dat geld kan k in Bosnie een jaarlang in een internetcafe zitten :(

• Jim

Heb ik ook gehad vroegâh met Orange, had toen de eerste SPV en nam hem mee naar Italië om te kunnen msn'en… Nooit gelukt om online te komen, maar kreeg wel een rekening van 200,-… Gelukkig vroeger veel opgespaard bij Orange, dus me saldo was opeens 0,- en hoefde niets extra's te betalen.

• Oneeye67

Leuk ding he die SPV had m ook alleen me accu was na 4 uur leeg …..

heb nog steeds Orange voor me GSM, alleen de data kaart bij orange was met een datalimiet zo ook bij de andere providers…..

Alleen T-mobile is het onbeperkt, maak er dus gretig gebruik van :)