Dringend Probleem met mijn N82..helppp

• dion

Ik heb via mn nokia N82 mijn mail opgehaald, en eentje open gemaakt en vervolgens op verwijderen geklikt.. en die blijft nu hangen, als ik afsluit en op nieuw open dan zie ik meteen dat hij staat op; bericht verwijderen, ik kan niet annuleren, alleen maar dmv de rode knop ervanaf gaan. Ik heb via mijn computer diezelfde mail zojuist verwijderd, maar mijn telefoon blijft erop hangen.. Dringend hulp gevraagd..Aangezien ik morgen weer mijn mail via mijn telefoon moet ophalen..

• dion

Ik kan dus ook geen berichten die ik via mijn bluetooth heb verzonden openen, aangezien hij meteen op dat bericht open, mss als ik probeer ergens mijn account weg te halen, maar dat moet geloof ik ook daar gebeuren..verdorie zeg, ik kan dus ook geen agenda enz bijvullen…

• dion

kreeg ineens een mega brainwave:mr green

probleem is al opgelost:-)

• Oneeye67

mr.Green?????

leg is uit aan de minder kleurijke mensen onder ons, zoals ikke???

• dion

Ow sorry ik zie dat hij hier niet pakt;-)

Mr green is een groene smiley, met die big grijns tanden, weet hem niet anders uit te leggen, ik zal wel kijken of ik hem hier op het prikbord kan krijgen..

• Oneeye67

ah oke een smiley, maar doelde eigenlijk meer hoe heb je t probleem opgelost????

;)

• dion

oke.. eigenlijk heel simpel;-)

gewoon even uit gezet en opnieuw aan..whahahaha domme muts ben ik toch he, om overal te gaan zoeken en dan gewoon even uitzetten en opnieuw aan.

• zackary

wat vind je van het toestel? ik wil er ook eentje hebben namelijk.

• pinokkia

Het toestel voor mij is nu bijna helemaal af. Deze gsm ligt lekker in de hand. Maakt mooie foto`s overdags en s`avonds. Er zitten genoeg nuttige functies op zoals wifi, mp3, interne gps etcetera. Heb totaal geen problemen met dit toestel van bv vastlopers.

• Oneeye67

hihihi, soms zijn de oplossingen zo simpel hihihi

Gellukig alles weer werkend naar behoren, bevalt ie? kan k me vrouw alvast pesten da'k een nw. gsm wil :p

Grtzz, Oneeye