Instellen belsignaaltijd N95

• Bert Martens

Graag wil ik de tijd verlengen voordat de telefoon bij een inkomend gesprek de voicemail inschakeld. Ik kan dit nergens vinden in de handleiding. Is dit mogelijk bij een N95 ?

Wat is een prettige carkit en waar kan ik deze kopen.

- Opladen op/aan dashbord

- Geen bluetooth bedoeningen

- Geluid via de boxen

Dank

Bert Martens

• Oneeye67

Is niet mogelijk, na meen ik 4 x bellen springt ie op de voicemail, ik heb hem dus ook daarom uitgezet.

Voor je keuze over de carkitt zou zeggen kijk ff op;

www.pdashop.nl

links in t menu de N 95 aanklikken en je ziet gelijk welke accesoires er mogelijk zijn, goede zaak vandaag bestellen morgen in huis, zelf goede ervaringen mee

Grtzz, Oneeye

• Jim

Het is een instelling van je provider, daar kan je meestal de doorschakeltijd laten aanpassen. Ik zou zeggen, bel even hun klantenservice op of check hun website.

• Bert

Vaak kun je dit wel instellen. Het is handig om even contact op te nemen met je provider inderdaad. Het gaat om de instellen van doorschakelen bij geen gehoor. Vaak kun je dit aanzetten met **61*# en uitzetten met ##61#.

Je kunt vaak zelf bepalen of de doorschakeling na 5, 10, 15, 20, 25 of 30 seconden wordt gemaakt door de volgende code in te toetsen:

**61**11*#

Maar dan moet je wel jouw voicemailnummer weten, en dat weet je waarschijnlijk niet. Dat kun je dan weer opvragen bij je provider.

Succes!

Groet.