beste nieuwe telefoon met camera

• petra

Ik mag mijn abonnement met Vodafone verlengen en dus een ander toestel. Ik heb nu een samsung U600 en wil natuurlijk niet achteruit gaan. Ik wil graag een betere camera hebben. Voor de rest maakt het me niet zoveel uit, ben nu al wel tevreden met mijn samsung.

In de winkel zeggen ze allemaal dat het goed is met 3.2 MP of hoger, maar ik wil ook leuke foto's op een feestje ofzo kunnen maken en dan wordt het bij mijn U600 al zeer problematisch. bij de G800 gaat het wel goed heb ik bij iemand gezien, maar dat ding is me echt te dik. De camera is dan weer wel wat ik zoek, mooie foto's! Stukken beter dan mijn huidge U600! Zijn er soortgelijke toestellen maar dan iets dunner (net wat vrouwelijker zeg maar.. ;) )

Ik hoop dat iemand hier een goede tip voor me heeft!

• Oneeye67

Wilde de G 800 voorstellen hihihi, heb m alleen op tv gezien dus niet irl…

zou zeggen loop ff een telecom winkel binnen en laat je adviseren… weet niet alle samsungs uit me hoofd,maar kan me herrineren dat n ex colelgatje een U 700 had (als k t goed heb) is ook plat en mooi, weet alleen niet hoeveel mp de camera heeft….

Grtzz, Oneeye

• guido

Nokia N95 natuurlijk.

Maar SonyErricsons hebben ook supergoeie camera's.

• Oneeye67

tja als ze de samsung al breed vind dan de N 95 helemaal al moet ik zeggen heb m nu bijna 1 jaar en een wereld toestel ;)

• JeroenW

Foto's zijn voor een telefoon best aardig. Nieuwste generatie sony is ook niet al te slecht.

• ¤lindå¤

Samsung G600?

Of SE K770i die ikzelf nu ook heb 3.2 MP camera,maar mooie foto's hoor.Ben er erg tevreden mee.

• petra

En over welke van Sony Ericson hebben jullie het dan? Ik ben in de winkel geweest weer, maar ben er nog niet uit..

Zit nu nog te denken aan G600 of LG Viewty? G800 vind ik wel mooie foto's maar echt te dik en de nokia N95 ook dus..

• ¤lindå¤

K770i;)

• The Cosmos

Nokia N73

• Lemco

Welk toestel op 1 staat is de Nokia N82, dit toestel heeft een 5 Mpixel en xenon flitser die 6 meter haalt. Dus beter dan de N95, N95 8GB en de SE K850i. De volgende firmware update voor de N82 komt er ook Geotagging in de camera eigenschappen. Ik vind de N82 qua camera eigenschappen beter scoren dan de G800 (waar de flitser tegenvalt dan verwacht wordt) en beter dan de G600( die kleuren afwisseling heeft) De camera kwaliteit is gelijk aan die van de N95, en verder dat dat is de video kwaliteit ook vel beter dan die van alle Smasung's en SE 's de meeste toestellen dan die 2 merken leveren een beeld kwaliteit van 352 x 288 pixels. De N82, N95 8GB, N95, N93i en N93 hebben een video resolutie van 640x480 (VGA). De N82 is overgins een camdybar toestel.

Dus in de rang lijst

1. Nokia N82

2. Sony Ericsson K850i

3. LG KU990 Viewty

4. Samsung G800

5. Nokia N95 (8GB)

6. Samsung G600

Lemco