Nu mijn N82 dan eindelijk functioneert zoasl het hoort, ben ik op zoek, naar een goede houder, en een carkit, bij voorkeur met bluetooth.
Wie kan een goede aanbevelen, zie op internet door de bomen het bos niet meer
Parrot is een van de betere…..
Zelf heb ik een Pioneer autoradio met geintregeerde bluetooth, zodra ik gebeld word hoor ik alles over me luidsprekers en t voordeel is hoef de radio niet zachter te zetten, doet ie allemaal zelf.
Zodra ik me auto instap gaan ze pairen dus gemak dient de mens, kan em foon ook gewoon in me zak houden.
Adresboek in me radio zie op me radio scherm wie me belt.
Grtzz, Oneeye
Ik gebruikook de navi op me foon, maar dan ligt ie op de stoel naast me hihiii…agenda funktie tja eigenlijk dagelijks, krengt synct met me laptop zodra ik maar in de buurt kom van me pc beide bluetooth…
had bij me vorige werkgever parrot in de surveillance auto's voor onze diensttelefoons, maar ik pairde ook me eigen foon ermee hihihi….
Dat waren deze : http://www.smartphoneshop.nl/product/12081/parrot-ck3100-bluetooth-carkit.html
was er zeer tevreden over….
en als je dan toch op die site kijkt zie je ook wel houders voor de N 95
Grtzz, Oneeye
Dat klopt omdat je dan het dichts bij de mond bent met je microfoon…
Met een parrot heeft het nog wels is als je radio hard aan staat en hij pikt ene lijntje op dat je het hoort galmen door de auto omdat jejezelf terug hoort over de speakers ( de bellende partij)..
Maar hangt ook van de inbouw af, in onze surveillance auto's zit nu ook allemaal parrot's maar er is een auto bij als ik die bel is de verbinding ronduit k*t terwijl weer een andere auto daar geen last van heeft…
Bij mij gata ie diract via de bluetooth van me autoradio, maar is ook niet van je het…
En ja ik riskeer er een boete mee, maar 9 vd 10 x bel ik NIET handsfree….heb automaat dus me hand is altijdvrij om te knipperen en dergelijke….
Schakel de bluetooth alleen in op lange ritten
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?