Nokia N82

• dion

Ik ben sinds kort de eigenaar van een N82. Nu zie je in het scherm (je begin scherm zeg maar) wat regels staan, en erboven oa het tekentje van berichten en het bolletje van internet. nu heb ik die bij een andere nokia weggekregen, maar geen idee meer hoe, wie kan mij vertellen hoe ik die weg krijg dus dat je alleen nog de tijd en de foto ziet die ik erop heb staan.

Tevens heb ik nog moeite met de navigatie, moet ik die als een routeplanner zien..?

En ik krijg hem niet werkend, alle tips zijn welkom.

Mvg

• Oneeye67

Op mijn N 95 als volgt denk dat het bij jou ook zo is:

* Menu

* Instrumenten

* Instellingen

* Algemeen

* Persoonlijk

* Standby-modus

* Act. standby > op uit zetten

Voor je navi geen idee, bij mij draait TT zonder problemen

• dion

Je bent een schat!!! Dat betekend dat het gelukt is;-))

Nu nog mijn mail (de rest lukt allemaal al) en ik ben helemaal blij. Heb alle gegevens ingevoert en toch geeft hij aan dat het niet klopt,, via de websit elukt het ook niet.. dus grrrr

Mara goed dat gaat wel lukken..

Bedankt

• Oneeye67

wat doet het niet van je mail?

Ik had ook n probleem bleek dat de instellingen niet helemaal correct zijn.

Voor bij uitgaande mail dus bij de smtp server de naam van je telecom provider in ipv je internetprovider.

voorbeeld: ik heb thuis internet van Casema, me GSM is van Orange

ingaande server wel casema ingevoerd

uitgaande server Orange ingevoerd

succes ;)

Oneeye

• dion

Oke.. ik zal het even nakijken.. de instellingen zijn net zoasl op de putter, dus ws ligt daar de fout..

mocht het niet lukken dan hoor je het

• dion

Het staat allemaal goed, maar ik kan de mail niet ophalen en ook niet versturen.

tevens kan ik gewoon internet op, maar hyves lukt ook ineens niet meer..grrrrr, hele witte pagina.

• Oneeye67

Ik weet dat ik wel op kon halen maar niet binnen halen, had toen te maken dat ik de naam van me telecom provider moest invoeren ipv me internetprovider….

en dat je hyves niet op kan, mss een storing van die site?

• dion

nee hyves kan ik wel via de computer..

wij gaan het nog wel even uitzoeken, iig bedankt voor de moeite