Vraagje over verlengen abo

• Hans

Hallo,

Hoe zit dat ook al weer met het verlengen van een abonnement?

Ik heb op 10 maart 2006 een 2-jarig abonnement afgesloten op m'n mobiel en je kan dan tot 3 maanden vóór 10 maart dit jaar toch een nieuwe mobiel uitkiezen of zo?

Of heb ik het nou mis?

Alvast dank voor het meedenken.

Gr,

Hans

• Jipke frl

Ik zou me goed orienteren op welke mobiel je wilt, waar je die het voordeligst kunt krijgen, is dit bij een andere provider moet je nu je abo bij huidige opzeggen en vragen om in prepaid om te zetten voor nummerbehoud.

Met opzeggen ben je al te laat, dit moet 3 maand van te voren, hinderd niks, loopt het 2 mand langer maar daar zit je aan vast.

Vind je een nieuwe mobiel die je aanstaat bij je huidige provider, gewoon vragen………… En hoef je niks op te zeggen.

• JeroenW

Je hebt ‘t mis. Vanaf 3 maanden voor afloop is het abbonement verlengbaar. Da’s ook het moment om 's na te denken wat je wil. Nieuw toestel, goedkoper bellen of alletwee.

Zie je bij een andere provider een betere deal dan valt dat meestal wel zo te regelen dat je de telefoon bijna meteen krijgt en het abbonement pas ingaat als je nieuwe provider het abbonement bij je oude provider opgezegt heeft.

Is die nieuwe telefoon simlock vrij dan kan je gewoon doorbellen met je oude sim. Alleen als je je nummer meeneemt kan het izjn dat je op de dag dat dat overgaat even niet bereikbaar bent.

• Oneeye67

3 maanden van te voren kan je overal je abbo verlengen, dus bel company, phonehouse, media markt enz enz…..

Maaar je kan 4 maanden van te voren bij je eigen provider verlengen…

voorbeeld: ik heb Orange en kan 4 maanden van te voren in een Orange winkel me abbo verlengen….

• JeroenW

T-mobile ook. Nou, dan lijken we toch een compleet verhaal te hebben voor Hans

• Oneeye67

Denk het wel he ;)

• Hans

Jullie hebben me allemaal geweldig geholpen.

Enorm bedankt!

Groeten,

Hans

• Oneeye67

u r welcome