msn op N95

• anita

hoi hoi,

weet iemand hoe ik msn op mijn n95 8gb kan krijgen?

kan je dat alleen via wifi doen en zo ja. hoe moet ik dan dan precies doen en waar moet ik dan zijn.

vast bedankt groetjesss

• **josty**

wifi is wel het fijnste,zo heb ik het gedaan

verbind met WLAN en ga naar ‘downloaden’ ff alles bijwerken via die WLAN verbinding

dan zie je een aantal pictogrammen opkomen en dan klik je op ‘winlive’ en dan op ‘Mail en IM’

Thats it

• anita

hoi hoi,

eeeh, krijg je dan de msn op je tel net zoals op de com? of kun je alleen via wifi bij msn komen, heb wel wat geprobeert maar niks gedowload, dus ik kwam wel via wifi op msn zeg maar, snap je?

groetjes

• anita

hoi hoi

OW, en waar staat dat dowloaden precies en wat bedoel je met bijwerken?

ja sorry maar weet niet precies waar ik moet zijn hahaha.

ow en hoe kan je filmpjes erop zetten, heb ik ook geprobeert maar of hij kent de bastandsindeling niet of ik kan die film niet weer vinden.

groetjes anita

• **josty**

ten 1e

ja je hebt dan dezelfde msn als dieo p je pc en in het nederlands

de map ‘downloaden’ vind je in het menu zelf (ziet eruit als een pijltje dat naar beneden wijst op 2 4kantjes)

als je daarop geklikt hebt krijg je een pop up met de tekst ‘verwerken’ dan vraat hij hoe je verbinding wilt maken met internet (dan een geldige verbinding zoeken met WLAN) bij mij is dit een ‘linksys’ server maar kan ook een andere zijn mits het een open netwerk gebruikt (dus als je geen slotje aan de rechterkant ziet staan)