Hallo,
Even een vraagje hier.
Ik heb via een (bekende) telefoon internet winkel een abonnement met telefoon aangeschaft.
Nu blijkt (na 2 weken gebruik) dat de telefoon uit het buitenland komt en ik dus geen Nokia garantie heb. (Heb dit van een Nokia service punt i.v.m. een eventuele afstelling/reparatie van het slider mechanisme).
Elke Nokia heeft een productcode en een IMEI nummer, hier uit is gebleken dat mijn toestel uit Maleisie/Singapore komt en dus GEEN 2 jaar Europa garantie heeft en ik dus, mocht er iets stuk gaan dit zelf moet betalen.
Ik was hiervan voor/tijdens de aankoop niet van op de hoogte en heb ter goede trouw aangenomen een NEDERLANDS/Europees toestel aan te schaffen. (Staat ook niks van in de algemene voorwaarden nog is dit mij duidelijk gemaakt door de verkopende partij).
Ik voel mij dan ook belazerd en heb inmiddels een mailtje gedaan naar de verkoper met de vraag hoe dit kan en wat zij er aan gaan doen.
Nu wil ik hier info op doen om zo “beslagen mogelijk op het ijs te verschijnen” m.a.w. sta ik in mijn recht ?
Hoop dat ik via deze weg wijzer zal worden.
Alvast mijn dank.