Filmpje afspelen op Pc

• Annet

Hallo, heb een N95 en video opnames gemaakt die op de sd kaart staan. Heb de bestanden overgezet naar mijn PC. Maar kan ze niet afdspelen. Wie weet hoe en met welk programma ik ze kan bekijken op mijn pc?

• Oneeye67

Hoi je moet dat PC suite programma op je pc zetten, staat op de cd-rom die je erbij hebt gekregen..

Hij speelt dat namelijk af op de NOKIA media player. Heb zelf ook de N 95 en ik kan me filmpjes gewoon afspelen op em pc

Grtzz Oneeye

• **josty**

bij de n70 kon je toch de filmpjes gewoon in media player afspelen…?zonder pc suite zooi?want dit waren volgens mij avi's

• Annet

Ik wil de opnamens via de sd kaart kopiëren naar een andere PC en afspelen. Dus zonder Nokia Pc suite. Is dat wel mogelijk? Welk extentie hebbe de opnames(avi o.i.d) Met andere toestellen lukte me het altijd de opnames te kopeieren naar de PC en afspelen met Media player etc.

• Oneeye67

Ben bang dat dat niet gaat, ben niet zo bekend met welke extentie t is en dergelijke….

Weet wel dat de N95 filmpjes op MP4 formaat maakt, hopelijk heb je daar wat aan

• Annet

Zal dan ff checken op internet of er een converter is om Mp4 bestanden over te zetten naar avi. In iedergeval bedankt voor je reactie.

• Oneeye67

suc6 laat het ff weten hier, kan ik t mss ook raadplegen……

filmpje werkt wel als je hem upload naar you tube, gister zelf ondervonden :)

• yannick

ik heb een sony ericsson z530i en telkens als ik een filmpje van myn gsm op de pc zet kan ik het niet afspelen