geen netwerk

• azalaia

Ik kan sinds gisteren geen netwerk meer ontvangen van KPN/Telfort.

Ik heb er al een andere simkaart ingedaan, maar dat maakte niet uit.

Kan het zijn dat de ingebouwde antenne stuk is en geen ontvangst meer kan krijgen en zou dit nog te repareren zijn?

azalaia.

• Zelfunlocken.nl

Jah, dit is altijd te repareren. Door nieuwe antenne, of door een nieuwe printplaat.

De vraag is of dit interessant is en het niet de kosten voor een nieuwe telefoon overstijgt.

Over het algemeen is het goedkoper om een nieuwe telefoon te kopen, heb je meteen weer een jaar garantie en het nieuwste model. Ik denk dat het verschil tussen investering- en reparatie-kosten niet veel uit maakt.

• azalaia

Hert gaat om een Nokia 3510i, een telefoon die ik de rest van mijn leven zou willen blijven bezitten. Ik ben geen jager op steeds weer het allerlaatste model. Deze mobiel bevalt me zo goed dat ik toch eens na ga vragen wat reparatie kost.

Bedankt voor je antwoord.

azalaia

• azalaia

Tenzij de reparatiekosten naar verhouding te duur gaat worden, dan zie ik er vanaf.

azalaia

• Erik

Heb je het al op een andere lokatie geprobeerd? Misschien is er een lokale storing…

• azalaia

Heb ik geprobeerd, ik heb nog een telefoon met KPN n.l. dibitel/KPN postpay van Low Call, en die heeft 100% bereik.

Mijn dochter was hier en heeft ook Telfort/KPN, en niks aan de hand.

Ik kan die telefoon nog wel gebruiken als telefoonboek, maar bellen en bebeld worden dat gaat helaas niet meer.

Reparatiekosten worden te duur vrees ik.

azalaia

• azalaia

Heb ik geprobeerd, ik heb nog een telefoon met KPN n.l. dibitel/KPN postpay van Low Call, en die heeft 100% bereik.

Mijn dochter was hier en heeft ook Telfort/KPN, en niks aan de hand.

Ik kan die telefoon nog wel gebruiken als telefoonboek, maar bellen en bebeld worden dat gaat helaas niet meer.

Reparatiekosten worden te duur vrees ik.

azalaia