Nokia N73 nummerweergave

• Wieke

Hallo,

Sinds kort ben ik in het bezit van de Nokia N73. Als mensen mij bellen die in mijn telefoonboek staan, dan krijg ik niet hun naam in beeld, maar het telefoonnummer. Dit is vrij vervelend.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan wijzigen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Wieke

• Oneeye67

waarschijnlijk staat de persoon die je dan belt dubbel in je telefoonboek !! Dan geeft ie inderdaad t nummer weer ipv de naam.

Hbe ik namelijk ook met me N 95, me broer en zwager hebben de N 73 en haddenn t zelfde probleem.

Komt meestal omdat ie dan sync met je pc en heb je een contactpersoon als email adres opgeslagen en op je sim alleen t nummer, dan leest ie 2 dezelfde namen en kan t nummer niet weergeven….

Probeer t maar, suc 6

Grtzz Oneeye

• Wieke

Hallo Oneeye,

Dat kan inderdaad kloppen dat nummers er dubbel instaan. Naar mijn weten staan er nummers op mijn sim en in de telefoon zelf. Welke kan ik dan het beste verwijderen?

Als ik de nummers verwijder van mijn sim, kan ik ze vanaf mijn telefoon dan later weer naar mijn sim kopieeren?

Groetjes,

Wieke

• Oneeye67

Als je de nummers op je foon houd kan je er meer dingen aan toevoegen bij je contackt persoon zoals adres,email , fax enz enz als ze op je sim staan kan dat niet….

en ja je kan altijd de nummers weer naar je sim kopieeren en andersom

Grtzzz Oneeye

• katootje

Hallo Daar,

Ik heb sinds kort ook een Nokia N73 en heb idd hetzelfde probleem met de nummer weergave.

Als iemand mij belt zie ik ook het nummer ipv de naam hetzelfde bij de smsjes…

Ik heb al een aantal nummers verwijdert uit het sim telefoonboek, en toch geeft hij de naam niet weer erna!

Doe ik dan iets verkeerd???

Groetjes Katootje

• maxtornl

Hier nog één met hetzelfde probleem…. plz help.

groeten