nokia n73 schakelt uit

• thea

Hallo

Misschien is deze vraag al eerder gesteld maar ik kon er niets over terugvinden dus excuses mocht dit het geval zijn. Mijn 6 maanden oude nokia n 73 schakelt zichzelf de laatste dagen steeds spontaan uit. Op internet heb ik wel gevonden dat dit vaker voorkomt, nu heb ik al langer ergernissen over deze telefoon en ik wil eigenlijk een nieuw toestel maar waar kan ik het beste simlock vrije toestellen kopen, welke internetwinkel of ik dacht ik sluit een nieuw abonnement af met een telefoon erbij ? Alleen mijn abo loopt nog ca anderhalf jaar door.

Kan ik die simkaart ( kpn mobiel ) die ik dus nu heb ook gewoon in die nieuwe telefoon stoppen ervan uit gaande dat deze ook van kpn mobiel is ? Dat staat toch los van elkaar wat betreft simlocks enzo ? Misschien een domme vraag ….

alvast bedankt voor jullie reacties

thea

• Stoned

moeilijke vraag

• Oneeye67

software update gedaan? wil ook wle s helpen….

wel ff alels opslaan, anders ben je t kwijt

• thea

dank je wel voor je reactie !

ik heb op de nokia site gecontroleerd of er een software update is maar volgens de site is mijn software vd laatste versie….

• Oneeye67

tja ik heb zelf de N 95, bij mij gaat ie ook wel s uit ineens maar start weer op, tot nu toe niet echt vervelend….

Geen idee verder hoe of wat

grtzzz, Oneeye

• thea

maar ik heb geen telefoon om hem automatisch uit te laten gaan helaas, dus ik stoor mij er wel aan :-(

en die telefoon van jou gaat toch niet uit zichzelf weer aan of wel ?

Maar kan je mij ook helpen met mijn andere vraag mbt die simkaart als ik een nieuw abo afsluit ?

• Oneeye67

de mijne gaat automatisch weer aan als die uitspringt….en je andere vraag ga k ff lezen …..

• Oneeye67

als het toestel sim-lock vrij is kan elke sim kaart erin…

Maar zoals in jou geval KPN, kan je een gesimlockte foon nemen van KPN, daar werkt je sim wel op….zolang het dezelfde provider is, t toestel van me zoon is ook gesimlocked en mijn sim werkt er ook gewoon op (orange)

Hopelijk zo je vraag beantwoord?

Grtzz, oneeye

• thea

hmmmm…. mijn toestel dus niet…die moet ik weer aanzetten

• thea

Ja hartstikke bedankt voor je reacties en je hulp !

en succes met jouw telefoon :-)