Tom Tom Nokia N73

• Rinus

TomTomstaat erop en het draaid maar kan geen verbinding maken omdat ik geen GPS ontvanger heb die kosten ook nog eens 80 euro.

Misschien een tweede hands op marktplaats.

Groetjes,

Rinus

• Marchel

Let er wel op dat als je de nieuwste firmware op je N73 hebt , hij niet alle gps-muizen kan zien. Ik draai nog op een wat oudere firmware , en heb geen probleem met mijn muis , terwijl bij een vriend van me , die de nieuwste firmware heeft , de muis niet gevonden werd. Na wat gegoogle heeft hij een originele Tomtom-muis gekocht , en dit werkte wel.

Koop je hemtoch via Marktplaats o.i.d. test hem dan even ter plaatse voordat je hem koopt. Scheelt een hoop ergenis.

Marchel.

• Oneeye67

Rinus kijk eens op PDAshop.nl daar heb je GPS ontvangers voor 50 euri nieuw… Ik heb de ADAT daar gekocht voor me zwager en ze N 73 werkt perfect, de ontvanger werkt beter dan mijn Tom tom bluetooth muis….

Had hem in me rugzak in de koffer van me motor en nog perfect ontvangst en navigatie via me N 95

Succes

• wim

neem deze http://www.gpsshop.nl/product/47645/freedom-keychain-bluetooth-gps-2000.html supersnelle verbinding en lekker klein!

• Oneeye67

Dat wel, maar is wel stuk duurder, waar ik het over had is deze

http://www.gpsshop.nl/product/18248/adapt-ad-300-bluetooth-gps-ontvanger.html

en t kreng werkt tig keer beter dan me Tom tom muis, en snellere fix ook

Grtzz Oneeye

• wim

die heeft een colega van mij. werkt ook! maar heeft niet zo snelle fix als keychain die ik heb. dus.. wel iets duurder het voordeel van deze keychain is dat je die gewoon aan je auto sleutels kan hangen en een voortreffelijke fix. en die adapt moet je echt bij je voorruit leggen

• Oneeye67

Mijn fout bedoelde deze dus

http://www.gpsshop.nl/product/28357/adapt-ad-750-sirf-iii-bluetooth-gps-ontvanger.html

Die had ik voor me zwager gekocht en de eerste keer duurt de fix idd een paar minuten maar daarna pakt ie hem zo.

Heb m in de auto uitgeprobeerd zowel in dashbordkastje als in me middenarmsteun werkt perfect.

En ook op me motor uitgeprobeerd, GPS ontvanger in me tas, de tas in me zijkoffer en GSM met oordopjes onder de helm en navigeren als een bezetene :)

Gaat hem zeer zeker ook voor mezelf aanschaffen.

Die key-chain is idd een heel mooi ding, maar in mijn geval onhandig omdat ik dus 2 vourtuigen ter beschikking heb, en dan steeds van de sleutelring moet afhalen. Is wel een super dingetje

Grtzz Oneeye

• Rinus

wim schreef:

>

> die heeft een colega van mij. werkt ook! maar heeft niet zo

> snelle fix als keychain die ik heb. dus.. wel iets duurder

> het voordeel van deze keychain is dat je die gewoon aan je

> auto sleutels kan hangen en een voortreffelijke fix. en die

> adapt moet je echt bij je voorruit leggen

Deze is inderdaad heel klein en ook goede ref.

Het is ook zo dat je de telefoon alijd bij je heb eb als je dan die Freedom Keychain Bluetooth GPS 2000 aan je sleutelbos heb hangen heb je hem altijd bij je.

O.K. zo wordt ik steeds een beetje wijzer met deze site.

Bedankt

• Rinus

Oneeye67 schreef:

>

> Mijn fout bedoelde deze dus

>

> http://www.gpsshop.nl/product/28357/adapt-ad-750-sirf-iii-bluetooth-gps-ontvanger.html

>

> Die had ik voor me zwager gekocht en de eerste keer duurt de

> fix idd een paar minuten maar daarna pakt ie hem zo.

>

> Heb m in de auto uitgeprobeerd zowel in dashbordkastje als in

> me middenarmsteun werkt perfect.

> En ook op me motor uitgeprobeerd, GPS ontvanger in me tas, de

> tas in me zijkoffer en GSM met oordopjes onder de helm en

> navigeren als een bezetene :)

>

> Gaat hem zeer zeker ook voor mezelf aanschaffen.

>

> Die key-chain is idd een heel mooi ding, maar in mijn geval

> onhandig omdat ik dus 2 vourtuigen ter beschikking heb, en

> dan steeds van de sleutelring moet afhalen. Is wel een super

> dingetje

>

> Grtzz Oneeye

Deze heb ik ook naar gekeken die vind ik ook wel mooi heb hele goeie ref.

Maar het is mij wel duidelijk dat ik het met de nokia N73 gewoon kan navigeren als ik een GPS ontvanger erbij koop.

bedankt

• Oneeye67

Klopt je kan navigeren met de N 73 en een externe GPS, me zwager heeft de n 73 en t werkt perfect…..Mits je uiteraard tom tom op je foon zet….

Grtzzz, Oneeye