Welke prijs? Nokia N73

• Aaron

Ik ben op zoek naar een nieuwe Nokia N73. Ik heb in de winkel en op internet gezocht, maar de prijzen van de Music edition (zwarte) liggen nogal hoog.

Nu zag op marktplaats deze aanbieding:

http://link.marktplaats.nl/145076323

Is dit wat? Is dit te vertrouwen? Waar moet ik op letten?

Wat hoort er in de doos te zitten?

Alvast bedankt,

Aaron

• Oneeye67

tja, persoonlijk zeg ik ga naar een winkel of via het net bij een gsm aanbieder.

Per post opsturen na vooruitbetaling weet je zeker dat je je geld kwijt bent, beetje die praktijken die de Nigerianen uitvoeren.

Wees wijs en neem een goed besluit, ik ben doro schade en schande in de loop der jaren wijzer geworden….(denk ik) ;)

grtzz, Oneeye

• Oneeye67

Kijk ook is op gsmweb.nl

daar word de N 95 gratis aangeboden met n abbo van 2 tientjes….

Ik heb tzelfde toestel vorig jaar gekocht met een abbo van 5 tientjes en moest 250 euro bijbetalen…..dus tel uit je winst…..(maar niks tegen me vrouw gezegd hehe)

Grtzz

• Marly

Aan je internetadres te zien, woon je ook in Brabant, dan kun je het toestel dus zelf makkelijk eens vrijblijvend gaan bekijken en dat zou ik, als ik jou was, ook doen, op zich ziet het er aantrekkelijk uit.

Wanneer er leuke aanbiedingen van abo met toestel zijn, zijn soms niet alle modellen i.c.m. zo'n aanbieding verkrijgbaar, zodat het toestel, dat je graag wilt, niet te krijgen is. Zelf heb ik dan weleensgewoon het populairste toestel erbij genomen, dat verkocht en van de opbrengst de telefoon gekocht, die ik wilde hebben.

Er zijn wel meer mensen, die het zo doen, niets mis mee.

Wanneer de factuur met IMEI-nummer is en dat ook klopt met dat van het toestel en op de doos, moet het eigenlijk o.k. zijn.

Natuurlijk moet je ook je eigen simkaart meenemen, die erin zetten en het toestel een testen, let vooral op het joy-stickje, een zwak punt van de N73, maar wanneer het toestel echt nieuw is (factuurdatum!), moet dat nog geen probleem zijn.

In deze prijsklasse zou ik ook niets laten opsturen, maar op zich is er niets tegen vooruitbetalen, mits men goede afspraken maakt en niet alles via email afhandelt, maar de koper ook een vast (geen anoniem mobiel) telefoonnummer geeft, zodat men even telefonisch kan overleggen.

Vooruitbetalen is trouwens gebruikelijk op Marktplaats en niet de methode van de zgn. Nigeriaanse oplichters, dit zijn n.l. kopers en geen verkopers.

De meeste mensen op Marktplaats zijn gewoon eerlijk, maar zowel kopers, als verkopers kunnen oplichters zijn. Wanneer je dus iets opstuurt, zonder vooruitbetaling, heb je kans, dat je naar je geld kunt fluiten.

Een nieuwe telefoon, die ik nog twee jaar d.m.v. een abo moet afbetalen, ga ik heus niet zondermeer opsturen en dan maar afwachten, of de koper ook betaalt ;-).

• Aaron

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga nog even nadenken of ik deze prijs er wel voor over heb, maar ik heb nu heel veel vertrouwen dat het klopt. (Factuurdatum ga ik checken) Bedankt voor de tips Marly….thanks