Nokia N95 USB verbinding

• Laurens

Hallo,

Ik heb een vraagje over mijn N95 en zijn USB verbinding.

Ik ben helemaal tevreden over de telefoon en wat ie allemaal kan. Oke, je hebt altijd kleine dingetjes, maar dat zal een Veyron ook wel hebben.

Maar goed, ik dwaal af. Mijn probleem: Wanneer ik de USB kabel in mijn telefoon steek, ziet ie hem de ene keer wel, en de andere keer niet. Ik heb verschillende kabels geprobeerd, ik heb verschillende hubs geprobeerd, verschillende USB uitgangen, verschillende computers/laptops. Ik heb programma's van mijn telefoon afgehaald en erop gezet, maar ik kom er maar niet achter waar het nou aan ligt.

En door te zoeken op Google ben ik ook niet wijzer geworden.

Iemand toevallig met hetzelfde probleem? En zo ja, heeft die ook al een oplossing gevonden?!

Groet en alvast bedankt…

• Oneeye67

Hmm vreemd, ik heb dat probleem niet.

Heb je de software eropgezet “sync” en je foon gepaard met je pc?

Grtzz, Oneeye

• Laurens

Yep.

Gisteravond bijvoorbeeld heb ik er nog van alles opgezet. Vanmorgen zag hij de USB weer niet. Weet je wel, hij start dan niet op met de keuze “pc suite” enz.

Kan zijn dat ie het straks wel weer doet. Je zou denken aan een los contact, maar dat lijkt me niet omdat ik echt alle mogelijke combo's heb geprobeerd.

Elke keer wanneer dat gebeurt krijg je dat gevoel om iets uit het raam te gooien, weet je wel…

• Oneeye67

Hmmm ff langs te winkel terug zou ik zeggen, heb zelf na 3 weken me speakertje opgeblazen van me N 95, t speakertje waar je door luistert als iemand je belt. Vond t knap maar werd probleemloos verholpen. zou naar de winkel gaan en hem daar laten testen mss iets niet in je foon goed. Ff update doen en dan weer proberen.

Kan me voorstellen dat je iets eruit wilt donderen ;)

Succes

Oneeye

• Laurens

Denk dat dat misschien wel de beste oplossing is. Ben alleen bang dat ie het daar net wel doet, weet je wel.

Maar goed, dan ga ik er gewoon vaker heen :)

Bedankt in iedergeval!

• Oneeye67

je kan altijd ff software update doen, kijken of die het daarna wel doet.

* Let wel op *

Maak een back-up voor je dat doet anders ben je alles kwijt

Grtzz Oneeye

• ser

he hallo

ik heb een andere probleem. ik probeer mijn usb hub aan te sluiten op mijn telefoon als ik dat doe zie ik staan pc suite media player en dergelijken als ik dan op pc suite druk dan maakt mijn pc een geluid dat hij de poket niet herkend. ook zie ik mijn poket niet op de pc en zie ik ook niet dat mijn poket op pc suite werk.

als ik mijn bluethoot aan maak dan werkt mijn pc suite wel.

wat moet ik doen