omzetten naar onbekend nummer

• sas

Beste gsmgebruikers,

kunnen jullie mij ergens mee helpen?

Ik heb een Samsung SGH-D900 en wil graag een kennis bereiken die mij nog wat schuldig is… Hij neemt alleen zijn telefoon niet op als hij ziet dat ik het ben. Ik heb mijn gebruiksaanwijzing geraadpleegd en van alles in mijn telefoon geprobeerd, maar…..

ik kan niet vinden hoe ik mezelf kan omzetten naar onbekend nummer.

Weet iemand hoe ik het moet doen? Hij heeft mij in zijn telefoon staan en Id beller is het dus niet (heb het uitgeprobeerd)

Graag hulp ;)

Groetjes Sas

• Rene

Hoi Sas,

Met ID beller moet je dit kunnen uitschakelen.

Indien dit lukt zul je bij je provider moeten aankloppen om je ID uit te laten zetten zodat je anoniem kan bellen.

Suc6

• Oneeye67

Beste Sas,

Heb net ff de foon van me zoon gepakt ( Samsung U - 600 ) en daar gaat als volgt de nummerweergave uit, neem aan dat het menu niet veel afwijkt van jou Samsung.

* Menu

* Instellingen

* Netwerkdiensten

* Beller-id

* Nummer verbergen

Hopelijk heb je er wat aan :)

Grtzz, Oneeye

• sas

Jep gelukt!

Dank jullie wel!

Groetjes sas

• Oneeye67

;)

Graag gedaan

Oneeye

• Steven.w

Waarom zo omslachtig? Zet gewoon #31# voor het telefoonnummer wat je wilt bellen!

• Oneeye67

pfff….code's :( ben daar nooit zo goed in…..

zo is er een code als je die intoetst zie je je i-mei nummer, welke ? geen idde maakt ook nie uit

zo heb je een code als je die intoetst heb je de productiedatum van je foon, enz, enz,enz….

Terwijl het gewoon in je menuinstellingen zit om je nummerweergave uit te zetten, alleen jah die handleiding lezen daar hebben vele moeite mee…..

including mezelf om geen boze gezichten te krijgen :)

Grtzz, Oneeye

• sas

Is het zo makkelijk op te lossen met #31# ? Ziet de ander dan niet wie belt? Jeetje!

Overigens heb ik mijn handleiding uit den treure bestudeerd hoor, maar samsung is nou eenmaal niet zo makkelijk als nokia.

Schrijf meteen die code even in mijn handleiding, dan hoef ik het nooit meer op te zoeken.

Groetjes Sas

• Erik

sas schreef:

>

> Is het zo makkelijk op te lossen met #31# ?

Ik weet niet hoe het tegenwoordig is maar vroeger waren er GSM's waar codes niet werkten en moest het beslist via het gsm-menu.

Trouwens, voor anoniem bellen vanaf vaste telefoons is de code *31*……….!

• Oneeye67

Hihihihi….zie je wel dat code's allemaal vershillen hihihi…

ppfff ik word oud ken dat allemaal nie onthouden hoor hahaha :P

@ Sas, voel je nie aangesproken hoor doelde meer in t algemeen…. heb t zelf ook met alle apparatuur, heb zelf een N 95 en volgens mij gebruik ik de helft niet wat dat ding kan dus…. :)

En ja je hebt gelijk Samsung is nou nie je het, mooie toestellen dat dan weer wel, maar echt gebruiksvriendelijk zijn ze niet, heb er 2 gehad en nu zijn me vrouw en zoon blij die hebben een nieuwe Samsung hahahaha……

Grtzzz