microSD en samsung

• nina

heb net een paar dagen een samsung en heb wat foto's gemaakt en muziek (via bleutooth) op telefoon inmiddels. nu stop ik vandaag een extra geheugenkaart in telefoon en mijn vraag is hoe krijg ik de foto's en de muziek die nu op telefoon staan op de geheugenkaart. ik heb al in de menu's gezocht maar ik kan het niet vinden. wie kan mij helpen

• Oneeye67

pfffttt… is een tijdje terug dat ik een Samsung had.

kan je het niet via je datakabel overzetten op je pc en dan naar je geheugenkaart?

Het kan wel via je foon geheugen naar de kaart, kan me alleen ff niet heugen hoe ik dat heb gedaan.

Ben op me werk nu dus kan ik ook niet ff kijken op de foon van me zoon ( u 600 )

Grtzz, Oneeye

• Brooks

er is een mogelijkheid om ze te verplaatsen.

dacht alleen dat het dan per item moet.

• ¤lindå¤

Gewoon kopieeren naar je geheugenkaart,bij de G600 kan je er 1 of alles selecteren en verplaatsen.

• sandra

kan alleen vinden kopieren/verplaatsen naar iets anders behalve naar geheugenkaart

• nina

ik heb nu via laptop paar muziekbestand op geheugenkaart gezet, maar de telefoon vind helemaal niks. Wat doe ik verkeerd.

• Jipke frl

Dan herkend je gsm het kaartje niet, maar wat er aan doen??????????

• nina

In mijn display staat welk het icoontje van een geheugenkaart. Als ik een foto maak dan kan ik er voor kiezen om die op telefoon of op geheugenkaart te zetten en dat lukt dus ook. maar bij mp3 speler vindt ie niks. wie weet de oplossing

• Marchel

Heb je het kaartje al een keer geformatteerd in je telefoon ? Meestal als je dit doet , worden er een aantal mappen aangemaakt. LET OP……als je nu alsnog je kaart gaat fomatteren in je toestel , ben je alle gegevens die al op de kaart staan (foto`s e.d.) kwijt. Eerst dus een backup op je pc maken.

Ik weet niet of het helpt , maar bij een Nokia N73 van een vriend van mij werkte het wel (toestel kon geen muziek vinden op de geheugenkaart).

Marchel.

• nina

nee nog niet geformateerd. heb em dus wel in pc gehad via de “adapter” en toen stonden er al mappen op. en dus toen wat muziek op gezet. alleen het rare is dat er wel een icoontje in de display van telefoon staat