bellen/smsen met slide telefoon

• sandra

Heb waarschijnlijk een stomme vraag maar hoe werkt bellen/smsen ed met een slide telefoon. Bij bv een nokia 6230 heb je normaal toetsenbord, maar slide telefoon moet je het uitschuiven als je wilt smsen (denk ik). maar moet je het “schuifje” altijd weer naar beneden doen?Want ik denk als je veel smst dat je constant het schuifje open en dicht moet doen, of is dat niet zo

• gerard

Waarom dichtdoen by het smsen? Met de schuif uit kun je iets makkelyker by de toetsen komen denk ik.

• sandra

ja dat snap ik als je wilt smsen dat je schuif open moet doen. maar mijn vraag is kan de schuif open blijven ook al bel of sms je niet. bijv als telefoon gewoon op tafel ligt. het is dan niet zo als schuif open is dat je niet gebeld kan worden of zo

• asdfsadf

naah,crap

• asdfsadf

nee man, bullshit

• gsm.startje.com

Heb je post even gelezen misschien dat je wat hebt aan de volgende link.

http://www.nokia.nl/A4432266 hier is een demo te zien.

Op onze website de nieuwste mobieltjes.

www.gsm.startje.com

• Oneeye67

als de schuif open is kan je dus gewoon gebeld worden en berichten ontvangen…..t staat alleen niet maar das niet de hoofdvaag toch?

heb zelf de N 95 is ook slide en sms heel erg veel, maar als je klaar bent schuif je m gewoon dicht geen probleem….

Maar als antwoord op je vraag, ja je kan hem opengeschoven houden en op tafel laten liggen, je blijft bereikbaar.

Grtzzz, Oneeye

• JeroenW

Bij de sliders en klap toestellen die ik ken moet je dan alleen het gesprek opnemen met de groene knop in plaats van door je toestel te openene.