Overstappen van Orange naar Hi

• Damaster

Ik heb nu een Orange abonnement en die loopt 27-10-08 af, nu wil ik graag naar Hi overstappen ( beter bereik overal ). Ik weet dat kan je 4 maanden van te voren doen, dus 27-06-08.

Maar nu hoorde ik dat als je bij Hi een abonnement neemt en je gebruikt het voorlopige nummer niet, totdat je eigen nummer geporteerd is, je geen abonnementskosten betaald, dus geen dubbele maandkosten hebt.

Klopt dit verhaal?

• Oneeye67

Lijkt me sterk, je gaat ten slotte een nieuw abbonement aan als nieuwe klant.

Misschien dat Hi je als actie 4 maanden gratis geeft,maar dat is wat anders.

Ben zelf bij Orange overgestapt op een nieuw abbonement en heb 4 mnd een tijdelijk nummer gehad en in principe zou ik dubbele maandlasten hebben maar heb 4 mnd gratis gehad als actie.

Probeer anders de klantenservice van Hi.

grtzz, Oneeye

• Damaster

Dus ik zal waarschijnlijk moeten wachten t/m 27 juni 2008.

ALs ik nu een nieuw abonnement neem, betaal ik zowiezo dubbele lasten?

WIl graag een abonnement met een Nokia N95 erbij.

Waar kan ik die er voordelig bij krijgen?

• Oneeye67

Heb zelf de N 95 :) wereld toestel…..

Tja waar kan ej m t goedkoopst krijgen, zou zeggen struin het net af genoeg aanbiedingen, en hij word door sommige providers gratis gegeven terwijl ik er toch € 250,00 moest bijleggen bij een 2 jarig abbo :(

Maar geen spijt van gehad

• Damaster

Moet helaas nog ff wachten denk ik, want anders betaal ik voor 2 abonnementen.

Heb nu een Orange € 30,-

WIl een andere provider, maar waar wel alles uit één bundel gaat.

Wil hem heel graag hebben………….;)

Zijn er nog andere opties , of lukt het alleen als ik t/m 27 juni 2 abonnement betaal

Heb nu de N73 met navigatie, houder en gps ontvanger erbij, helemaal compleet, werkt als een trein, super gps ontvanger ook.

Hou dit toestel dan ook voor de navigatie.

• Oneeye67

Heb zelf orange 50 en ben er zeer tevreden mee. Me zwager heeft de N 73 en heb onlangs daar Tom Tom bij hem erop gezet met een externe GPS, dus dan zou ik die zeker bewaren…

Tja tis hoe graag je hem hebben wilt ;) of wachten of dubbele abbo hebben….

Ben nu een beetje tot bezinking gekomen met me N 95 voorlopig hoef ik geen andere, maar er was een tijd dat ik 4 abbo's had lopen omdat k steeds weer een leukere foon zag …. :) moet wel zeggen dat em vrouw nu ook tevreden is hahaha….

• Damaster

Zal ff kijken wat ik ga doen…………….;)

Beetje het net rond surfen

• Oneeye67

Succes………;)

• zackary

klopt helemaal, ik ben zelf overgegaan van telfort naar Hi. gewoon dat Hi simmetje in de kast gooien en pas gebruiken na de nummerportering.

(let wel, anders betaal je de volle mep als je er toch mee gaat bellen.)

je betaald uiteraard GEEN abonnementskosten voordat je nummer is omgezet.

• Oneeye67

Telfort belt toch al over t Hi netwerk? ( lees KPN )