iphone versus lg viewty

• Frank

Ik sta op het punt op de lg viewty met 5 megapixel camera te kopen maar begin nu toch te twijfelen. Ik lees zoveel over de iphone. Ik heb een kennis in amerika wonen die er waarschijnlijk wel een kan opsturen voor volgens mij 399 dollar! Alleen hoor ik ook wisselende verhalen over het simlock vrij maken daarvan en nog een aantal nadelen. Daarnaast zal ik de mp3 speler niet gebruiken want daar heb ik gewoon niks mee. Maar de camera van de LG met 5 megapixel gebruik ik wel veel. Ik vind het leuk om foto en filmpjes met mijn gsm te maken. En de iphone heeft ‘'maar’' 2 megapixel.

Wat vinden jullie van de LG viewty. En ik heb toch gelijk dat de LG viewty veel weg heeft van de iphone?

Groet, Frank

• Jim

De Iphone is een toestel voor muziek, als je daar geen gebruik van gaat maken zou ik hem niet nemen.

Over de viewty kan ik je weinig vertellen, nog geen ervaring mee.

Persoonlijk zou ik voor een Samsung G800 gaan, die heeft ook een 5 MP camera, maar met 3x optische zoom en 2 jaar garantie, LG heeft nog steeds (als 1 van de weinige) maar 1 jaar garantie.

• Paz

Ik zou GEEN Iphone meer kopen in de USA omdat je er niet zeker van bent welke versie je krijgt.

Er is een nieuwe firmware uit!! De oudere toestellen(1.1.1) tot week 44/45 kon je nog softwarematig unlocken en voor de toestellen daarna met 1.1.2 heb je een speciale simhouder(50 euro) nodig. Er zijn zelfs toestellen met 1.1.2 die je ook met die houder niet kunt gebruiken!!!!! Hoe dan ook, de nieuwste versie, deze week uitgekomen, kun absoluut nog niet gebruiken.

Wil je er toch nog ergens een scoren, lees je dan goed in op www.iphoneclub.nl !!!!!!!

Paz