My T-Mobile niet actueel, UPDATE

• Henk

Hallo iedereen.

Ik heb vanochtend eens even hierover kwa het factuuroverzicht met de klantenservice gebeld. En d'r is vertelt dat er op dit moment een storing is bij de ‘Flex-klanten’ bij/mij via 1202 en My T-Mobile. De medewerkster kon helaas nog niet zeggen warneer de storing is opgelost,aangezien dit blijkbaar nog niet bekend was. Aldus de medewerkerster bij de klantenservice, en deze update.

Hallo allemaal.

Ik heb bij mijn teleacomaanbieder (T-Mobile) mijn aansluiting laten omzetten van een Prepay-aansluiting naar een abonnee-aansluiting. Echter, zag ik gisteravond bij ‘My T-Mobile’ een paar dingen staan die volgens mij niet echt kloppen.

Bijvoorbeeld: D'r staad bij factuur-details: Flex 20 > 17,95. Dit terwijl dit volgens mij toch echt 20 euro kost, is dit de korting wat ik krijg kwa de resterende beltegoed wat ik nog hadt?

Dan als ik mijn belstatus raadpleeg staad er ; ‘resterende tegoed Flex 20 0,0 euro’ en die avond kreeg ik het volgende bericht: Beste T-Mobile klant, op 02-01-2008 heeft u t.w.v. uw Flex bundel gebeld. Zodra u t.w.v. een hogere Flex bundel belt, gelden automatisch lagere tarieven''. Zoals ik nu zelf kan zien bij ‘My t-Mobile’ heb ik blijkbaar geen nieuwe Flex bunden-tegoed gehad (anders staad er geen 0,0 euro toch). Dus wat betekendt dit sms-bericht dan? En waar staad ‘t.w.v.’ dan voor (wat betekendt het?).

Daarnaast valt het mij op, dat bij alles wat ik kwa mijn factuur en belstatus bekijk het allemaal tot ‘18-12-2007’ loopt, terwijl het inmiddels al ‘04-01-2008’ is. Moet er dan niet staan: 18-12-2007 t/m 04-01-2008'? Ook als ik verde kijk bij bijvoorbeeld de gebelde nummers zie ik maar 2 nummers staan, terwijl ik meerdere nummers heb gebeld, en ook kwa bepaalde nummers deze vaker (zelfde nummers) heb gebeld. Ook kwa de gespreksduur en langste gesprekken klopt hier iets niet, of in iedere geval niet veel van.

Kortom: hoe zit het 1 en ander? Want dit noem ik nou niet echt actueel, en zeker als het om internet gaat, en iets als ‘My T-Mobile’ waar je het allemaal actueel zou moeten terug vinden en kunnen raadplegen, klopt dit volgens mij niet echt. Heb al een mail hierover naar de klantenservice van T-Mobile gestuurdt, maar tot op heden nog geen reactie op gehad.

Is d'r een zeer lang lopende storing of klopt er inderdaat iets niet, of meer mensen van T-Mobile ervaring hiermee (zelfde problemen) en indien van toepassing een oplossing of oplossingen?

Alvast bedankt.

Vr gr,

• richard

ja dr is zeker een storing ken al heel de avond niet bellen en gebeld worden

• Marchel

In Utrecht e.o. kan er gewoon gebeld worden met T-M. Het is op dit moment niet mogelijk in te loggen op T-Mobile.nl wegens gepland onderhoud , zag ik.

Marchel.

• Jackaars

Inmiddels werkt het allemaal weer, want ik kan inloggen en mijn belstatus is verwerkt tot en met 08-01-2008.

Jackaars