N82 of N95

• dion

Die zoek ik maar dan zonder abb, dus prepaid, kunnen jullie aanbevelen waar die het beste te koop is, ik kom er op internet niet uit (zie door de bomen het bos niet meer)

• Zelfunlocken.nl

Ik denk dat beide toestellen niet in prepaid leverbaar is. Je zult hem los moeten kopen en dan een los prepaid kaartje er bij kopen.

Succes.

• Lemco

Nee de Nokia N95 en de N82 zul je zeker niet in prepaid vinden. Los kost de N82 tussen de € 500,- en de € 600,-. de N95 zit tussen de € 600,- en de € 700,-, te gek voor woorden. De kunt ze pas gratis krijgen met een pitig abonnement. De N82 zelfs gratis maar dan liggen je maandlasten wel hoger. Su6

Lemco

• dion

Ik bedoel dus idd simlock vrij. Het bedrag is het probleem niet, maar het vinden van een goede online shop, En ik vroeg mij af of die 2 nu werkelijk zo veel van elkaar verschillen met oa de mogelijkheden?

• marcel

de nokia n82 is bij orange music abbo voor 2 jaar 80,00€ bijbetalendion

• Lemco

Nee qua features niet veel, bijde toestellen hebben een 5 Mpixel camera, maar de N82 heeft een xenon flitser, de N95 een LED flitser. De N82 moet je zien als betaalbare N95 met N95 eigenschappen. Alleen de N82 heeft geen infrarood, en de ABC toets is verdwenen. De N82 is in de markt gezet als mid-end multiemedia computer. De N95 als high-end mulimedia computer. Ik ben tot nu toe zeer blij met m'n N95. en ga pas over op een ander toestel zodra er iets beters komt.

Lemco

• Ruud

Quote:

> De kunt ze pas gratis krijgen met een pitig abonnement.

Dat klopt niet helemaal. De N95 is al gratis te krijgen bij een T-Mobile of Vodafone 200 abonnement, ook zonder internetbundel.

Ruud

www.gsmacties.nl

• dion

tnxs voor de reactie.

Ik wil niet aan een abb vast zitten, maar wel bedankt voor het meedenken, en ik weet nu al heel wat meer

• Marchel

Inderdaad , in November bij 2 call besteld. Daar was hij weliswaar 39 Euro bij een tweejarig Relax 150 abo , maar heb wel de eerste 12 maanden 50% korting op mijn bundel. Heb het toestel verkocht voor 350 Euro , en heb daardoor de aankomende twee jaar een gratis abo.

Marchel.