N95 8gb Telfort

• Ruud

Hallo,

Is te Nokia95 8 gb te bestellen bij Telfort? De telefoon staat namelijk nie top de Telfort site.

mvg Ruud

• Oneeye67

Ja dat is mogelijk, een kennis van mij heeft dezelfde foon met dezelfde provider….

ff klantenservice bellen, of een webwinkel raadplegen….

Grtzzz, Oneeye

• Jackaars

Helaas biedt Telfort deze (nog) niet aan. Lijkt mij overigens ook geen interessante provider om een Nokia N95 8 Gb te bestellen. Ten eerste betaal je je scheel aan de telefoon en ten tweede betaal je je nog eens een keer scheel aan de internetbundel, want het lijkt mij dat je deze ook wilt hebben. Je kan het beste eens kijken naar de provider Vodafone of T-Mobile die betere aanbiedingen hebben voor dit soort telefoons.

Jackaars

• Jackaars

Ik denk dat hij eerder bedoelde direct via Telfort… en dan is het niet mogelijk. Via een andere partij is het natuurlijk altijd mogelijk!

Jackaars

• Oneeye67

Moet er dan wel eerlijk bijzeggen dat ik niet weet waar ze hem heeft gekocht/gehaald…

Ach als je een mooi toestel wilt hebben dan moet je er ook wat voor neertellen, heb in mei vorig jaar de N95 gehaald als een v/d eerste en moest bij een 2 jarig abbo van orange van 50p.m nog 250 euro bijleggen……nu krijg je m zowat gratis :) tis waar je voor gaat…..

Maar zei heeft dus de N95 8GB met n telfort abbo

• Ruud

Hmm ja.. ik zit aan een andere provider te denken. Internetbundel bij Telfort (tientje per maand ) is zo duur nog net daarentegen.

• Lemco

De N95 is zelfs nog duur, na Januari duur het nog 3 maanden en dan heb ik m'n N95 al weer een jaar. Ik heb hem al vanaf April, maar het is en blijft een geweldig toestel.

Lemco

• Jackaars

10 euro per maand is inderdaad niet duur, maar je krijgt voor deze extra optie ook geen extra korting op je telefoon en dat is gewoon zonde. Bij de providers Vodafone en T-Mobile krijg je dit wel en op dit moment hebben deze providers ook betere acties lopen dan bij Telfort.

Jackaars

• Marchel

En vanaf 8 januari verdubbelt T-Mobile de snelheid van PIT ,zonder dat dit meer gaat kosten. Ik weet niet wat de snelheden bij Telfort zijn.

Marchel.

• DE_GEKSTE

Nu onbeperkt surfen, mailen en chatten op je mobiel met UMTS-snelheid (max 128kb/s)! Deze maand betaal je i.p.v. € 10,- slechts € 7,- p.mnd. Voor deze bundel geldt een fair use policy. Je kunt deze optie selecteren op de bestelpagina.