My T-Mobile niet actueel?

  • Henk

    Hallo allemaal.

    Ik heb bij mijn teleacomaanbieder (T-Mobile) mijn aansluiting laten omzetten van een Prepay-aansluiting naar een abonnee-aansluiting. Echter, zag ik gisteravond bij ‘My T-Mobile’ een paar dingen staan die volgens mij niet echt kloppen.

    Bijvoorbeeld: D'r staad bij factuur-details: Flex 20 > 17,95. Dit terwijl dit volgens mij toch echt 20 euro kost, is dit de korting wat ik krijg kwa de resterende beltegoed wat ik nog hadt?

    Dan als ik mijn belstatus raadpleeg staad er ; ‘resterende tegoed Flex 20 0,0 euro’ en die avond kreeg ik het volgende bericht: Beste T-Mobile klant, op 02-01-2008 heeft u t.w.v. uw Flex bundel gebeld. Zodra u t.w.v. een hogere Flex bundel belt, gelden automatisch lagere tarieven''. Zoals ik nu zelf kan zien bij ‘My t-Mobile’ heb ik blijkbaar geen nieuwe Flex bunden-tegoed gehad (anders staad er geen 0,0 euro toch). Dus wat betekendt dit sms-bericht dan? En waar staad ‘t.w.v.’ dan voor (wat betekendt het?).

    Daarnaast valt het mij op, dat bij alles wat ik kwa mijn factuur en belstatus bekijk het allemaal tot ‘18-12-2007’ loopt, terwijl het inmiddels al ‘04-01-2008’ is. Moet er dan niet staan: 18-12-2007 t/m 04-01-2008'? Ook als ik verde kijk bij bijvoorbeeld de gebelde nummers zie ik maar 2 nummers staan, terwijl ik meerdere nummers heb gebeld, en ook kwa bepaalde nummers deze vaker (zelfde nummers) heb gebeld. Ook kwa de gespreksduur en langste gesprekken klopt hier iets niet, of in iedere geval niet veel van.

    Kortom: hoe zit het 1 en ander? Want dit noem ik nou niet echt actueel, en zeker als het om internet gaat, en iets als ‘My T-Mobile’ waar je het allemaal actueel zou moeten terug vinden en kunnen raadplegen, klopt dit volgens mij niet echt. Heb al een mail hierover naar de klantenservice van T-Mobile gestuurdt, maar tot op heden nog geen reactie op gehad.

    Is d'r een zeer lang lopende storing of klopt er inderdaat iets niet, of meer mensen van T-Mobile ervaring hiermee (zelfde problemen) en indien van toepassing een oplossing of oplossingen?

    Alvast bedankt.

    Vr gr,

  • Oneeye67

    Zal vast er mee te maken hebben dat je het omgezet hebt van pre-pay naar abbo…

    Heb zelf een “data” abbo bij T-mobile en als ik me rekening raadpleeg is die up 2 date en staat op t zelfde omdat t een vast bedrag is p.m. maar de datum wijzigt elke keer weer.

    Gewoon ff klantenservice bellen, die kunnen je meer vertellen hoe of wat.

    Grtzz, Oneeye

  • Jackaars

    Dat de status van My T-Mobile soms achterloopt is een feit. Aangezien er op dit moment een overschakeling is van alle Orange klanten naar T-Mobile zal dit nog wel even een stuk verder achterlopen. De rekening en bepaalde elementen in jou verhaal zijn wel passend te maken in het verhaal. Ik weet echter niet wanneer jou prepaid is omgezet naar een abonnement, maar ik ga ervan uit dat dit dus dit jaar nog is gebeurd.

    Indien dit het geval is klopt de factuur in ieder geval wel, want ze factureren je niet voor de hele maand natuurlijk. Ze hebben in dit geval dan een bedrag van 17,95 euro aan de resterende maand gekoppeld. Indien je nog een prepaid tegoed had is deze komen te vervallen. Deze neemt T-Mobile niet mee naar jou abonnement.

    Het SMS'je zal wel ontstaan zijn uit een automatisch bericht die verstuurd wordt. Ik krijg automatisch een SMS wanneer ik buiten mijn bundel ben en daarmee ook het bericht dat ik dus nu bel tegen de voordelige Flex tarieven. Ik zou voor deze melding wel even de klantenservice bellen.

    Ik kijk overigens net weer op My T-Mobile en mijn belstatus is gewoon bijgewerkt tot 05-01-2008.

    Jackaars

  • JeroenW

    Voor dit soort zaken kun je ook gewoon de klantenservice bellen natuurlijk.