telefoon blijft sms'jes versturen

• Cora mv Thijmen

Ik heb vanmiddag 2x een sms'je verstuurd naar iemand in het buitenland maar

mijn telefoon blijft maar steeds dezelfde sms'jes opnieuw sturen.

Dit gaat nu al een paar uurtjes constant zo door.

Ik heb als provider telfort.

Weet iemand toevallig wat ik hier aan kan doen. Hij wordt er een beetje gek van

zo onderhand.

Groeten Cora

• Oneeye67

Kan kloppen, komt omdat de desbetreffende persoon in t buitenland zit en het netwerk niet stabiel is. Dus denkt de centrale dat de ontvanger het bericht niet heeft ontvangen……en blijft het opnieuw proberen, dit houdt op zodra de persoon zich in een land bevind met een stabieler netwerk.

Heb zelf de kerst doorgebracht in Kroatie en bosnie vorige week, ben 3 dagen in Bosnie geweest en heb van een collega 37 x hetzelfde sms je gekregen……dit hield op toen ik op het Kroatische netwerk was aangesloten….

Is heel vervelend maar je kan er weinig aan doen…..(ja foon uitzetten, maar das geen optie)

Grtzz, Oneeye

• Cora mv Thijmen

Okay dank je wel. Dus waarschijnlijk blijft hij steeds sms'jes krijgen net zolang tot hij weer in nederland is.

Zal hij leuk vinden. Proest.

• Oneeye67

Weet niet in welk land die zit? maar zoiets inderdaad…..de sms centrale denkt dat ie m niet heeft ontvangen en blijft het herhalen tot ze een bevestiging heeft…. ;)

• Sip

En je moet wel voor elke keer dat het verstuurd is betalen of valt dat mee?

• Oneeye67

Voor zover ik weet betaal je 1 x……. tis de sms centrale die het blijft proberen om te zenden….

Heb zelf nooit een extreem hoge rekening gehad wat dat betreft

Grtzzz