N95 geheugenkaartje??

• Tino

Hoi,

Heeft er iemand ervaring met een geheugenkaartje van 4gb, in zijn N95??

Of kan ik beter een 2gb nemen.

Laat je ervaring maar weten…

• Lemco

Ja hoor ik heb er een 4 GB MicroSD in de N95 zitten daar lacht hij namelijk om. Maar 4 GB is nog te weinig, ik stap over op een 8 GB MicroSD HC of misschien de 16 GB MicroSD HC. Ik heb naagevraagd aan telecom kenners en de N95 kan max 128 GB aan.

Lemco

• Oneeye67

pfffttttt….lemco wat doe jij ermee hahaha…..heb nog steeds de standaard 1 GB in zitten en die is maar half vol……

Jah oke de foto's en video's die ik maak zet ik op me lapje en de interesante hou ik op me foon de rest wis ik…..

• Lemco

Om mjn iPod doen vergeten, ik heb er nu 3 CD's erop das te weinig voor mijn doen. Mijn iPod kan minstens 15.000 nummers erop kweit, niet dat ik er zoveel op zet, maar ik wil niet iedere keer naar het zelfde album luisteren. Daarom groei ik met MicroSD kaartjes en kijken wat de limit is.

Lemco

• Oneeye67

Tja, dna begrijp ik het idd…..

Is voor mij ook een optie op de motor :) alleen ander oordopjes kopen….

Gr, Miros

• Lemco

Kijk na de 16 GB uitvoering zul je niet snel meer grotere MicroSD kaartjes komen, ja veel later pas. De N95 kun je zover tunen dat je er werkelijk alles mee kan letterlijk en figuurlijk. Wan als je een complete DVD film op de N95 kom je niet ver met een 1GB of 4 GB kaartje. En het voordeel is dat je nooit aan muziek hoeft te wissen, je laat het album er gewoon erop zitten en luisterd er een tijdje er niet na totdat je wel weer zin krijgt. Ik ben zo van het kan altijd nog veel beter, dus ook met de N95. Die reclame van de N95 is je zeker niet ontgaan, het is toch alles in 1 na laat dat dan ook merken.

Lemco