Nokia N95 problemen

• Lemco

Hey Mensen,

Sinds een tijdje geleden heeft mijn Nokia N95 problemen. Als ik het toestel uit en daarna weer aandoe vraagt hij om de datum en tijd. Je moet nood gedwongen het toestel aanhouden en als de accu meld dat ie bijna leeg is moet ik hem aanzetten. Normaal deed hij het eerst niet en dat is toch wel vreemd en zwaar irritant!!

Ook is de is er een nieuwe firmware update vrijgekomen, (20.0.015) maar die kan ik er niet op krijgen. Volgens de Nokia PC Suite is hij up to date, mijn collega heeft die nieuwe firmware wel op zijn N95. Volgens hem kunnen alleen als je de N95 van Vodafone hebt gekocht geen firmwarupdate kunt doen. Maar deze van mij is uit de verzekering gekomen, vanwege dat de oude N95 veloren is gegaan wegens updaten. Weten jullie hier ook raad mee, voor ik naar Nokia Servicepoint ga?

Lemco

• Jeroen

Hallo Lemco, ga even naar

http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtopic.php?t=7086

En even naar beneden scrollen en stoppen bij uitleg Nemesis update en software.

Ik heb het op deze manier opgelost, ik heb ook een N95, maar dan een duitse versie en die wou die ook niet updaten, ik heb mijn code veranderd zodat die kon updaten en hierna de orginele code teruggezet.

Vooral de batterijtijd en stabiliteit zijn bij mij behoorlijk verbeterd, N95 is bij geen gebruik zo\n 3 tot 4 dagen standby en vastlopers heb ik niet meer gehad.

Suc6 en laat even weyen of het gelukt is

Mocht ik niet direct doorlinken dan mijn oprechte excuses.

• Oneeye67

Damn Lemco,

Da's idd niet fijn, geen idee wat t is maar hou deze treaht in de gaten…..

t enige probleem wat ik had met de N 95 was dat me speakertje opgeblazen was, maar netjes gerepareerd onder garantie en sindsdien geen probs…..op een paar vastlopers na dan :)

Grtzz Miros

• Lemco

Kijk ik heb de Nokia Softwre updater wel en op het werk heeft m'n collega het toestel ook aan de fdatakabel gehangen, maar de nieuwe software ziet hij niet 20.0.015. en het vreemde is dat de N95 van mij en die van m'n collega alleebij (RM-159) is. Maar als ik de code intoets op de Nokia site 0541472 dan word er gezegd dat er geen software is. Dus volgens Nokia is hij up to date. Maar het het grootste probleem is dat hij iedere keer om datum en tijd vraagd, das gewoon irritant. Ik heb het Marc ook gevraagd maar die weet het ook niet.

Lemco

• Leonard

BIG PROBLEM

Ik heb ook door de code te veranderen een nieuwe versie op mijn Nokia n95 gezet.

Nu heb ik hem uitgezet en krijg hem niet meer aan. Alleen de lampjes van de nummers gaan branden en verder niets.

WIE O WIE KAN MIJ HELPEN??

0643436518